阿英,你知唔知呀!我起香港讀書,我覺得好唔開心呀!
自從升上中學之後,我覺得發生左太多事啦!我唔想諗
起以前既事,偏偏會諗起,我唔想呀!這些事一直都在我
的腦海中,好煩呀!講真!我係點樣識你,我真係唔係更記
得啦!而且我從來都沒有相信過愛情同友誼的,況且我都
唔想相信。我不相信愛情,更何況是友誼,哈哈!我是不會
害怕自己一個人的,我已經習慣左自己一個人了。我真的
忘記了以往的快樂了,我都唔想的,因為我的心已經碎晒啦!
而且等待使我失去耐性了,我不想再等待下去,等待使我好
痛苦呢?如果有一天我離你遠去,不能再和你相約,你是否
會發覺我已經說再見了。
分類: 未分類 |