今日好唔開心呀!我好想喊,不過我都喊左出來,其實我都唔係
好想喊嫁,可惜我始終都忍唔住喊左出來。最近,我覺得我同
佢地相處得好辛苦,我今日朝早到下午,我都在強忍住眼淚,忍
到又辛苦,又想喊,我終於忍唔住啦!我唔想再同別人一齊行返
學校了,唔好問我原因,我只想自己一個人安靜的過埋這幾日。
就連我大陸既朋友一樣,我同佢地都係咁,好似對佢地沒有什麼
感情一樣呢?返到大陸又唔知同唔同佢地一齊去玩,但我又唔識
大陸既地方,算啦!睇佢搵我,還是我搵佢,但我一定唔會搵阿球,
我好憎佢,就算我冇晒所有朋友,我都冇所謂,我已經習慣左自己
一個人了,就算我有冇朋友我一點都唔在乎了,我既心對這些事
已經心淡了,我唔想再接觸感情事了。
分類: 未分類 |