今日放左學之後,我好快就返左屋企喇!換完衫
之後,我又出左去喇!因為我去我朋友既屋企。
過左一兩個鐘頭之後,我就搭輕鐵去蝴蝶灣了,
同學約左我去燒烤,其實我唔係好想去嫁,因為
比我既同學煩住晒,我先去的,不過今日,我都玩
得好開心啦!我好耐都冇試過更開心啦!
然後,我地就去左玩水啦!玩水既同時,我好慘呀!
有一個同學想拉我落水,幸好唔成功,第一次唔成
功,但第二次就成功左喇!好慘呀!因為有三個人幫
手呀!搞到我成身都濕晒,果陣重要係冇衫換天,搞
到我要濕住身返屋企呢?返到屋企之後,我好累呀!
過左一陣之後,我就訓左喇!
分類: 未分類 |
|
|