今日我......好唔開心呀!我好想喊呀!我覺得我同佢地的
距離越來越遠了。我很明白放過你等於放過自己這個道
理,我不想再受傷害了,我也不想這樣的,我只知道我已經
唔想再流淚了,不想痛苦了,我不想再因為一些小事而喊
喇。我今日都有少少想喊嫁,不過最後都冇喊過,因為我
唔想比人知道,我好希望可以再有一次快樂的時光呀!,但
這已經沒有可能了,我不能再回到以前了,我試過責備自己
為什麼會討厭你們,我都唔想討厭你們的,但我控制唔倒,我
好想大聲咁喊,但我又唔想比人知道我是一個這樣的人,我
知道有一位同學在今日放學時,話我個樣好木獨,我真的有些
不開心的。點解我地唔可以好似以前咁?,我的心都碎了,我不
想再諗了。 幸福一定就是這樣如此單純又簡單的呢?即使就在
眼前也沒有發現。我不明白什麼是幸福呀!沒法子挽留的東西,
我是不會強留的。什麼都好好,單單只是我不好,我不能怪你地,
我只能怪我自己,因為我同你地唔合群,性格又不合,我又不喜歡
玩,而你地又喜歡玩,你講,咁係不係唔合呀!我係因為曾經受過傷
害,所以才會變得害怕的,我好想改變自己呀!如果寧靜中,我感到
害怕,我真的不知道怎麼辦了,請你不要對我那麼好,我不想傷害
你,我很害怕傷害了你呀!我點解要苦笑咁對住你地呢?我個心覺
得好亂,好煩呀!我好想搵一個陌生的地方生活,咁就冇人識我喇!
咁好唔好呢?可能起其他人面前我可能在逃避吧!但講真我唔係
逃避,我只係想安靜的生活,我不喜歡嘈吵呢!愛是否真的只是一
種感覺嗎?,但我真的不相信愛呢?我不會再等待了,等待使我好痛
苦呀!恨完又愛,愛完又恨,這樣可以嗎?但我與他只能以朋友相稱,
我都唔想傷害佢的,在世上根本沒有人在乎我的痛苦。
分類: 未分類 |