返到學校,同同學/朋友傾計,你地真係覺得我開
心咩,其實我唔係好開心嫁。有一個女同學話我
講野好冷淡,好似好cool咁,我習慣左啦!而我又唔
係好想改雖然我被人咁講,但我一點都冇覺得唔開
心,我只係覺得被人咁講法,好似係我起同學面前扮
晒野咁,這些說話我都唔在乎,因為我唔覺得自己扮
野咪得囉!就如上次咁,我有冇朋友,我都冇所謂了!這
很明顯,我的心已經淡晒了,心亦碎了,而且我唔想再痛
苦下去了,我連一個朋友的話都唔可以去相信佢地嗎?
我真的好想試吓呀!唉!可惜我的舉反作用,你們告訴我
吧!我是不是已經無藥可救了我對自己都冇咩希望了。
我都唔係好想咁嫁。就當所有痛楚是成長的經過吧!
分類: 未分類 |