今日考試啦!好辛苦呀!我又覺得壓力大左好多呢?我覺得我同我
既朋友/同學疏離左好多,好似我唔係這班咁,的確係,我係這班顯
得自己好似好渺小。就算我有幾唔開心,我都冇同人講過,就算我
喊過,人地問我有冇事,我都係話冇事。我真係好唔想比人知道我
既事,可能我既性格真係好內向吧!又鐘意自1一個人。但我都唔想
嫁,因為我已經習慣了。