我我好開心呀!!!講笑炸,其實我好唔開心嫁,我只
係扮笑炸,我唔係好想笑,我只係唔想比人話我個
樣木獨了。為何初戀只可以得一次,而別人就有初
戀,點解我冇鐘意既人,可能係我憎男仔的關係吧!但
我都唔想嫁!我好想同你講,我只希望你可以永遠幸福
快樂。