我想喊又喊唔到,我諗係因為我內心唔係真的好想喊。我覺得
你想喊好簡單,如果你係一個感性既人,你可以試下看一些你認
為你會喊既影片,我就好小喊,細過喊得多,你可以諗返你而前最
傷心既事,例如:你好好朋友要離開香港,你爸爸媽媽嘈大架等等,
你忘記唔到既傷心事我個朋友係咁樣方法令自己喊我個人覺得,
喊解決唔到問題,我又唔覺得喊左會舒服些,喊完個鼻仲唔舒服,
我唔開心,我就會去做運動,之後食返餐好既,我覺得我咁樣會好
過喊....^^