其實在我的朋友心目中,我究竟是一個怎樣的人呢?
我真的不知道呀!可能在她們的心目中,我只是一個
「喊包」吧!而且我在她們心目中我地位也很低,因
為我每次說話時,她們都好似聽唔倒咁,就好似把我
當作透明人一樣,之後開始,我就唔同佢地講更多野
了,因為我以前都唔係好鐘意更多野嫁啦!