雖然你一向做野做一半,又唔你做得好
我一直都幾忍你,你D gep 又爛
但係我今日真係好想送呢個俾你
《明日歌》
明日復明日,
明日何其多?
我生待明日,
萬事成蹉跎!
世人苦被明日累,
春去秋來老將至。
朝看水東流,
暮看日西墜。
百年明日能幾何?
請君聽我《明日歌》。
PK WU, 你唔好再拖ROLE PLAY 啦!!!
我等左好耐!!
你不斷DELAY
聽日又聽日
成日係度"握"我地
搞度我今日勁期待
上堂好專心聽你講書
點知你又DELAY
又話聽日
你聽日有呢個時間咩??
冇你唔好再係度吹!!
如果你再DELAY
我百分之200會想SEND《明日歌》俾你!!
|