同歸殊途
所走的道路雖然不同,目的卻是一樣
IrisYL
暱稱: IrIs
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2010-04-26
2011-04-07
安慰
To Gorden
2011-02-15
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 124
今日人氣: 9
累積人氣: 970
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 4 月 26 日  星期二   晴天


2010-04-26 分類: 未分類

交代下呢幾日做左D咩先

由上個禮拜五開始

Such a bad day!!

I'll never forgive that day.....and.......you....and ....you......

話說個日本身約左鉦鉦、羅WING南、5+2、同一個唔知去唔去到GE朱穎珊 去打牌

跟住鉦鉦前一晚突破話唔行

本身冧住打去問其他人個ACTICITY係米照舊

不過後尾冇打

跟住禮拜五當我去到MTR STATION個時

打俾5+2先知原來CANCEL左

個下勁ANGRY.....

 

阿媽同細佬返左大陸

阿爸煮飯

我真係好驚食佢煮D野

唔係難食,不過D"宋"唔岩我

首先,買左D PORK CHOP(阿爸第一次試"頁")

之前都係買"頁"好左GE

跟住,整左出離之後......好難食、又硬......

不過第一次係咁家LA

由於整得太多,食唔SAI, 留第2日食

跟住個following day 不斷冧

"千其唔好再食LA ><"

點知......阿爸加左苦瓜去煲

本身GE洋蔥加豬扒就變左苦瓜煲豬扒

估下跟住點呢

我再食....竟然好食左

個下都O左

D豬扒唔硬,本身"頁"出離唔好食

加左苦瓜之後好食左好多

真係囧左......

 

今日阿爸整好D材料(薯粉、莞茜、蒜等等)

(個人唔中意蒜,食完會喉嚨痛)

佢要遲D先返離食LUNCH

叫我自己整離食

吩咐我爆香D蒜之類GE

冇咩點聽到

不過就算聽左都唔識整

再加埋唔中意食GE私心

煮個時,就將全部野放菬去

跟住佢返離食

佢囧左....

 

 

 






訪客留言 (返回 IrisYL 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]