交代下呢幾日做左D咩先
由上個禮拜五開始
Such a bad day!!
I'll never forgive that day.....and.......you....and ....you......
話說個日本身約左鉦鉦、羅WING南、5+2、同一個唔知去唔去到GE朱穎珊 去打牌
跟住鉦鉦前一晚突破話唔行
本身冧住打去問其他人個ACTICITY係米照舊
不過後尾冇打
跟住禮拜五當我去到MTR STATION個時
打俾5+2先知原來CANCEL左
個下勁ANGRY.....
阿媽同細佬返左大陸
阿爸煮飯
我真係好驚食佢煮D野
唔係難食,不過D"宋"唔岩我
首先,買左D PORK CHOP(阿爸第一次試"頁")
之前都係買"頁"好左GE
跟住,整左出離之後......好難食、又硬......
不過第一次係咁家LA
由於整得太多,食唔SAI, 留第2日食
跟住個following day 不斷冧
"千其唔好再食LA ><"
點知......阿爸加左苦瓜去煲
本身GE洋蔥加豬扒就變左苦瓜煲豬扒
估下跟住點呢
我再食....竟然好食左
個下都O左
D豬扒唔硬,本身"頁"出離唔好食
加左苦瓜之後好食左好多
真係囧左......
今日阿爸整好D材料(薯粉、莞茜、蒜等等)
(個人唔中意蒜,食完會喉嚨痛)
佢要遲D先返離食LUNCH
叫我自己整離食
吩咐我爆香D蒜之類GE
冇咩點聽到
不過就算聽左都唔識整
再加埋唔中意食GE私心
煮個時,就將全部野放菬去
跟住佢返離食
佢囧左....
|