返左大陸(3曰2夜)
我想問下火影漫畫
我睇完動漫播嗚人過去篇
我想問下如果我由過去篇開始
應該由漫畫第幾開始??
----------------------------------------
今次返大陸
見到表弟佢地都大得好快
膊頭變得好闊
突然間大左超多...
今年收多在2封利是
表哥同表嫂俾GE
佢地由今年開始到之後都要俾
第2日朝早
表哥突登請全家去飲早茶
TOTAL nearly 20 people
不過大陸飲茶真係好平
平均每人廿蚊唔駛都有找
平........
之後同表姐封行街
都買在唔少野
表姐幫我講價
由80講到30幾....
今日返離
朝早舅媽、外婆拎在好多野離
包括菜同油角..........
為在唔駛塞離塞去
走先,等阿媽離搞
比着係我,打死都唔會拎菜
過關個時幾樣衰....
後來阿媽唯有拎在油角
d功課全部未做
唔想做....
|