哈∼我唔知y會同牙佢好傾囉∼好=.= -----**難道此生只能持純真的友誼?﹏[◆°×*﹏]]]]*為何我能同時對他3人有感覺???]]]]]
哈∼我唔知y會同牙佢好傾囉∼好=.=
-----**難道此生只能持純真的友誼?﹏[◆°×*﹏]]]]*為何我能同時對他3人有感覺???]]]]]