今日返學上足九堂,重要有老師一齊上堂,不過佢都係物理同宗教個時講野,無野講呀!都係唔知咩叫「老師也上堂」呀…,上足九堂,真係有d生不如死...不過e個問題唔係太大,我上堂個時,魏生無啦啦用佢個pet撞我,撞完又撞,佢一定係...算啦,「打在molly身,痛在家豪心」,我唔同計,yeah....!!講真,你講下佢唔好成同我講:「打呀!」
放學無啦啦同奶搭巴士,佢行到一半話八達通無錢,要去左7-11,見到et家姐,請左佢食野,我要佢請,佢永遠都唔請,好衰的$,$
,86好貴,都係唔好成日同奶走,要走奶呀!
返到屋企就訓,醒左開部電腦,媚姐佢無啦啦叫我,佢係Benny個壇到post我張相,算啦,我唔介意,但我又唔係靚仔,魏生都靚仔過我,下次post佢呀,好無?
我重有好多功課做,現在都未做....

|