唔知係我組織能力高定係yoyo有號召力,可能加埋劍sir呢個因素,今次竟然可以動員到十幾人出席,真係十年難逢一潤 原本大家都好enjoy,但被人破壞左氣氛,搞到大家都無哂癮~~~~ 其實大家都做左朋友咁多年,點解你都仲係要咁自我封閉???你唔講我地真係唔知你諗咩,搞到我地好seperate咁,可能你只當我地係酒肉朋友,但我地真係想同你左深交,我地唔受"君子之交淡如水"呢套.我地好膚淺ga jar,你要講出黎我地先知到你諗咩 我真係希望我地有日可以做到深交~~~~~~