24/3/2010
ut完喇.咁多位.辛苦哂
入hall考普通話.唔識
之後去番班房考phy,都唔識
落左操場坐.傾計.玩牌.1;00幾先走
彭彭''就要去覆陳.拆左喇.但要有個膠托 托住先得
同yip'' tracy''去左鑽石山搵文文'
'tracy走先.
唉''勁失望.冇得食好好味既棉花糖.個機壞左/_\
同文文''.yip''食lunch''
食完.搭mtr番home.
人天生根本都不可以愛死身邊的一個
怎奈你最夠刺激我 凡事也治到倒我
幾多黑心的教唆 我亦捱得過
來煽風來點火 就擊倒我麼
誰戀愛就多障礙 死性我不想改
如我沒有你的愛 我沒法活得來
情人的存在 是我從來都志在
難在我拱手讓愛
我怕可一不可再 難道你被愛都有害
我確信天真不會錯 威力會移山填海
同伴也話我傻 喜歡受挫 寧願情敵再傷我
|