13,16/2/2010
都係去一個我好唔鍾意既地方
但一定要去
個到d人個個都好煩,成日講埋d有骨既說話
我同細佬都唔鍾意聽,唔鍾意講
我真係好唔鍾意個個地方啊
好彩個到有電腦,我可以on msn
好多謝個幾個成日陪我msn同sms既人啊,thank you
14/2/2010
今日可以係home喇.今日可以講全日都陪住一個人
朝早陪你msn,下午到夜晚陪你sms,哈哈哈
17/2/2010
今日好開心啊.雖然今日好早起身但可以去搵我最抵錫既婆婆呀
首先去沙田再去全灣再去屯門,一日去3個地方
一去到見到表哥個女朋友{唉''}{第1次見}
表姐個男朋友{第3次見}好好多...
去到婆婆home
我問表姐個男朋友一齊玩鋤大D好唔好
佢話佢唔係咁識.我話唔緊要啦,玩針ma .咁跟住一齊玩啦
玩左10鋪啦有9鋪都係佢win..咁都叫唔識.唉''連佢都握我
我見佢唔係咁熟我;我就問佢{我個樣似幾多歲啊?}
佢竟然答我{18歲}. 我再問佢{咁我d行為呢.似幾多歲啊?}
佢竟然答{10歲囉}.我真係好失望啊.
一個唔識我既人都咁話我.唉''我都唔係.
跟住玩左一陣,食飯lu
表姐煮既野真係好好味啊.特別係個湯啊.我飲左3碗牙.錫哂思思表姐
今晚係表哥生日.食完飯之後.就食好好味既雪糕蛋糕.好凍啊
玩多左陣就搭車番home lu
18/2/2010
12點幾起身,做左d咩.唔記得左lu
應該都係玩嫁啦.仲有做dd功課啊
不過今晚就3點幾先訓.
|