IvYchaNTung
IvYchaNTung
暱稱: Tung
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我也試過痛了倦了都不...
2010-05-31
辦不到的承諾 就成了枷...
開心在那裡>?
有你在的地方我總感覺...
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
MuSic boX`


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

2010 年 3 月 12 日  星期五   晴天


2010-03-12 分類: 未分類

12/3/2010  累''
chemistry x2  對作業.聽佢講重點.睇片訓左
chin x2   睇片訓左.小組討論.嗌左我地個組出去
physics x2   做w.s 冇聽佢講野.冇咁累lu
lunch   香港仔.落雨啊.
義工菁苗 玩魔術.


我唔想時間過得咁快啊.
Miss tung要走喇.你真係放左好多心機落去我地到啊
我已為佢你會好快番tim.原來係要6月幾先番啊
好後悔冇好好咁上佢既堂啊
sorry''
真係好唔捨得啊.

時間真係過得好快啊.
好似咁快就要u.t 喇
都冇咩點溫過書tim''

時間真係過得好快啊
如果當啦A夢係我身邊.會幫我就好lu.
好想當啦A夢係我身邊啊.


u.t 到喇.大家要俾心機啊.考好點兒啊.

愛上了你也許這麼簡單
只因見到你一眼
慢慢慢慢   你的感覺轉淡
重回人間   太多世俗局限
你遠去了我於不捨之間
心底愛意從未冷
不設限期   讓我可忠於本性
留在幾千公里後隨時的看顧你
不理結果   不會自問對跟錯
我是毫無疑問愛你像最初
You’re my everything
everything
只要你愉快  何妨目光遠大
my everything
everything
不需要旁觀者理解
You’re my everything
everything
只有你愉快  才是值得放大
my everything
everything
天生注定不可理解



 



2010 年 2 月 22 日  星期一   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2010 年 2 月 18 日  星期四   微雨


其實我好大個嫁 分類: 未分類

13,16/2/2010
都係去一個我好唔鍾意既地方
但一定要去
個到d人個個都好煩,成日講埋d有骨既說話
我同細佬都唔鍾意聽,唔鍾意講
我真係好唔鍾意個個地方啊
好彩個到有電腦,我可以on msn
好多謝個幾個成日陪我msn同sms既人啊,thank you

14/2/2010
今日可以係home喇.今日可以講全日都陪住一個人
朝早陪你msn,下午到夜晚陪你sms,哈哈哈
17/2/2010
今日好開心啊.雖然今日好早起身但可以去搵我最抵錫既婆婆
首先去沙田再去全灣再去屯門,一日去3個地方
一去到見到表哥個女朋友{唉''}{第1次見}
表姐個男朋友{第3次見}好好多...
去到婆婆home
我問表姐個男朋友一齊玩鋤大D好唔好
佢話佢唔係咁識.我話唔緊要啦,玩針ma .咁跟住一齊玩啦
玩左10鋪啦有9鋪都係佢win..咁都叫唔識.唉''連佢都握我
我見佢唔係咁熟我;我就問佢{我個樣似幾多歲啊?}
佢竟然答我{18歲}.我再問佢{咁我d行為呢.似幾多歲啊?}
佢竟然答{10歲囉}.我真係好失望啊.
一個唔識我既人都咁話我.唉''我都唔係.
跟住玩左一陣,食飯lu
表姐煮既野真係好好味啊.特別係個湯啊.我飲左3碗牙.錫哂思思表姐
今晚係表哥生日.食完飯之後.就食好好味既雪糕蛋糕.好凍啊
玩多左陣就搭車番home lu
18/2/2010
12點幾起身,做左d咩.唔記得左lu
應該都係玩嫁啦.仲有做dd功課啊
不過今晚就3點幾先訓.











 



2010 年 2 月 7 日  星期日   晴天


淚水假使淹蓋了眼睛 哪位可處理 分類: 未分類

6/2/2010
9;00要番到學校  8;30先起身;同man'' kun''一齊番
同2b做義工;教d婆婆用利是封整金魚
1;00幾放左;同apple" man'' kun'' 一齊行落去
apple''話食野;我話陪?但最後要番home整野;唔好意思啊apple'';陪唔到你
番到home;整野

7/2/2010  下雨天
一起身就見到落雨
起身help細佬做野
同細佬整野;真係累呀
再做中文power point
搵唔到圖;搵到唔想搵喇
令到man''咁燥;唔好意思
呢排成日令到你咁燥;真係對唔住啊''
我唔係有心嫁;hope你能體諒我;體諒呢排所發生既事啦

你琴日{6/2/2010}咁同我講番個陣;真係好hurt''
我真係唔記得有冇咁講過
如果講過既;真係唔好意思;我唔係玩緊先咁講;唔係有心
但我真係覺得你唔信我囉
如果你信就唔會問番我啦
當man''解釋番你點解咁講;我先開始明明地
我明你同我講番既苦心
但講真丫;我真係拎個心出黎嫁囉
係你feel唔到.睇唔到姐
唔代表冇嫁
你唔信我都冇辦法
傷心''


呢排home發生左好多事............
好唔開心.好驚...............
如果對你地既態度唔係咁好既話;
唔好意思''唔好見怪''



我要首先講聲 我走 還是愛到你說 請你走
如果講一聲 請照顧 我感受我最怕你講出口
從來並未練習過溫柔 遲學你或已經沒法接受
然後你會說我跟她分左與右 誰希罕這種手拖手
下次開心已要靠自己下次頂多飾演好知己
其實再次見你真需要靠演技
也要你我好心地
My love my fate you will fade away
過去當做看戲 世界當沒有你











 



2010 年 2 月 4 日  星期四   時晴時雨


2010-02-04 分類: 未分類

4/2/2010
eng x2   speaking;悶
maths x2   做數;唔係好識
music x2   調位;跟住何穎欣調,坐佢前面;再前面就係pang''
lunch    同pang'' yip''     癲左''勁好笑''
chin x2  係到講唔知咩a,b,c,d係咩;都唔知點解;最後唔該哂shing'';ching''話番俾我知
放學  同pang'', man'', kun'', 朱恩'', 行落去
唔該哂pang''送我番home

呢排都唔知自己做咩;成日都hurt到d friends;
真係好對唔住啊''
表面開心,但心內.................
唉''
唔知點解聽聽下一首歌;做做下野;睇睇下電視.........
我眼竟紅了;眼淚然而自己走出來........


情人當然愛情人
長和深不要去問
纏綿怎可給催促誕生
是我 共你逼得太近
你間中想一個人
跟你早應該要 如遠若近
我今天知不應該 手機中要你示愛

纏在附近令你沒自由出外
我是活該 逼迫你被深愛

一不滿意淚落下來
嚇得你要 分開
如我知錯 可否乃念最初
再苦都快樂過
要告別懲罰我 怎可
你 太重要使我淚亦落得多