Babii Fa! ♥ Babii Tree
其實今日都冇乜特別野
估唔到老婆佢地咁早就黎左
衰左不過...比我發現左 ^ ^ haha
好開心丫...真係好大個Suprise.
又訓5著啦....開心到..
今日放左學之後一齊行
7個中國人一齊行..型爆..
今日個個都開心咁...5知咩一回事呢?!
其實真係好想日日都係咁...
好耐都未試過咁啦....
係澳門5知有冇咁ge機會呢?!
有d野想同kathleen姐講
5知佢一個,想同每一個情侶講
雖然唔知岩唔岩
可能真係有feel就有feel..冇Feel就冇feel
e d野真無冇得講
綠份E 家野
如果真係有..要懂得學會珍惜
唔係每一個人都咁幸褔
其實咁大個世界都可以走埋一齊
都可以講真係有綠有份
所以希望每一個人都可以好好珍惜每一樣身邊所有GE野
有機會都好好珍惜
所以我係唔會放棄妳
所以每一隻樹熊都有佢地屬於GE傳每一棵樹
而妳就係我所居住GE樹.
冇左棵樹隻熊真係可能會死
而我E隻熊 係5會離開棵樹
會永遠都會守護自己棵樹
不會讓任何人去砍佢.....傷害佢
唔好搶走我棵樹丫
我會一生一世都會永遠係妳身邊
|