今日個心好亂
完全真係連自己做緊乜都唔知
好似覺得妳今日有小小唔同ge感覺
5知係咪錯覺呢?!
都唔知e排做咩...心不在焉咁
其實個心有好多野想同妳講
但係有好似講唔出咁....
有時覺得妳5開心....好想問妳其實係咩事
不過有d野可能妳都未必想講..
我都唔想三番四次咁問妳...
怕妳覺得我煩
雖然好多人話兩個人一齊最緊要係坦白
有咩開心同5開心都要大家一齊分享
可能妳唔講比我聽ge原因係唔想我都唔開心
但係的想講如果妳唔講比我聽..我總會覺得唔開心
或者可能真係5關我事
但係我想講ge係我好樂意聽人地同我講心事...
我真係一d都唔介意
好希望妳開心同唔開心都肯同我一起分享
e一個係我好希望妳會做到...
真係好唔想妳每一樣野都收收埋埋咁
有時可能真係講左出黎會開心d..
開心又要過一日 唔開心都要過一日
點解唔開開心心咁過呢
(你教我ge.老婆)記唔記得ar?
雖然俗話都話
人會變.月會圓
我可以同妳講ge係
每一個人都會變
可能過多幾年都會
但係我好肯定一樣野
我對妳個心係永遠都唔會變
一生一世只會愛妳一個
|