淨係識得故住自己,都唔識幫我諗吓嘅......
一味話自己點點點,從來都唔識諗吓我有d咩壓力.
明知dad唯一條件係我要留喺美國,佢已經做咗最大讓步.
結婚嗰陣你都應成咗啦!咁做咩依家硬係要我返香港?
你明知如果同你返去,dad就要我地離婚,你都依然堅持,
依家我兩邊都唔可以得罪,你仲要話最多離婚,
離咪離囉!反正呢段感情一路都冇人睇好架......