2007 年 3 月 27 日 星期二
好內冇打qooza喇
唔知有冇人會睇我個板呢?
我本100%肯定冇人會睇喇
我呢d咁平凡啲人.......
我連msn都冇pn好內喇
哈哈
88
2007 年 2 月 26 日 星期一
今日有人生日
好唔滿意佢啲行為
問人攞禮物
人地要送自然會比你喇'