悶死人啦......................
要6點幾7點先番到屋企
我都恭喜你呀.你都要多d上我個日記呀留多d言..............我都會日日上你個個呀!bye bye
恭喜晒~Ivy姐~恭喜你新開張~!!
我會多d上黎留言架喇!!>w<