__█" ;+o●EUnICe,..LoVE/__ ×°|'永遠掛念小學美好的回憶'___>3<★°
miss 梁老師
Ivy25
暱稱: __█" ;+o●EUnICe/__ ×°|
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-01-01
7/11
心情低落
沒口齒的你
友誼永固--是假??
文章分類
全部 (79)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
>3<曉彤>3&l...
燊家姐日記
阿哥_*(楓)
曉怡姐姐>日記<
燕玲姐姐
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 134
今日人氣: 2
累積人氣: 5463
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 7 日  星期二   晴天


7/11 分類: 未分類

終於都調了位,,,

不過不是太開心,,,

next to me 既係小麗

後面係關寶寶....前面係黃浩x

都唔錯,,,有個讀書咁勁既next to me

真係三生有幸~

唔知點解 ,,,咁多都知佢(管)想同我坐

我聽到覺得好尷尬,,,

唉~番到學校  我覺得佢好似當我透明咁

我都冇乜邊個固定既朋友

已前真係好鍾意番學,,,,不過依家就......

終之就煩,,,

如果我係掂...真係有諗過轉校

我想讀銘基..

吾想面對....明明係識 但係又扮到唔識咁

真係好辛苦,,,吾知可以忍到幾耐

等我俾d心機讀...一定可以轉到去銘基

你地一定要支持我牙!!!!!






訪客留言 (返回 Ivy25 的日誌)


燊 於 2006-11-14 07:30 PM 發表:
加油呀!!!!我係銘基等住你呀!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tina123 於 2006-11-08 10:54 PM 發表:
+油呀~我實支持你入銘基 XD bescuz我係入面 哈
你要搵返個固定既朋友呀..如果唔係你會好悶架.. he~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



huimanlai 於 2006-11-07 08:18 PM 發表:
你想轉去銘基呀??

我曾經都咁諗過∼∼ (但係後尾打消左念頭...  =v=”)

如果你真係想轉,最好係全班頭3 lo∼

我個fd係入面都係8字頭咋∼ (有人9字頭)

睇定d先算∼  加油!!!

(可以同你坐我都幾開心∼ xDD”)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Grania16 於 2006-11-07 08:16 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



軒!~~ 於 2006-11-07 07:06 PM 發表:
加油...我支持你..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]