今日派卷啦~!
好緊張呀~!>........../
點知早會之後!!!!!!!!!
陳生好[嬲]呀.....,,.,.,.,><>
鬧左我地四個風紀隊長>.<-3-
種話要全部風紀陣間小息
企係南翼待佢
唉~~~<<>>>>......
首先派math~~~
好鬼死緊張呀
(平時最差係呢科,所以好緊張.)
冇事啦~!85分呀!!!!好驚訝
之後派英文............
[[91分]] listen玲100 dictation97 speaking未知
中文卷:
84~~~說話90........listen 玲78
唔話你地知住~!
自己估吓啦
bye bye
|