__█" ;+o●EUnICe,..LoVE/__ ×°|'永遠掛念小學美好的回憶'___>3<★°
miss 梁老師
Ivy25
暱稱: __█" ;+o●EUnICe/__ ×°|
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-01-01
7/11
心情低落
沒口齒的你
友誼永固--是假??
文章分類
全部 (79)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
>3<曉彤>3&l...
燊家姐日記
阿哥_*(楓)
曉怡姐姐>日記<
燕玲姐姐
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 134
今日人氣: 21
累積人氣: 5497
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 31 日  星期五   晴天


YEAH~!!!!!! 分類: 未分類

今日派卷啦~!

好緊張呀~!>........../

點知早會之後!!!!!!!!!

陳生好[嬲]呀.....,,.,.,.,><>

鬧左我地四個風紀隊長>.<-3-

種話要全部風紀陣間小息

企係南翼待佢

唉~~~<<>>>>......

首先派math~~~

好鬼死緊張呀

(平時最差係呢科,所以好緊張.)

冇事啦~!85分呀!!!!好驚訝

之後派英文............

[[91分]] listen玲100  dictation97 speaking未知

中文:

84~~~說話90........listen 玲78 

唔話你地知住~!

自己估吓啦

bye bye






訪客留言 (返回 Ivy25 的日誌)


alex 於 2006-04-03 11:25 PM 發表:
你話比我聽你幾分都冇用因為我都知道你幾分好無聊
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你一定知我幾分啦~!!!!!!!
坐正係我後面!!!!!!
點會唔知呀!!!!!!!!!!!!
咁其他人唔知嫁嗎
傻傻地~!話我無聊
Posted at 2006-04-04 07:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



朱古力 於 2006-04-01 05:19 PM 發表:
努力呀~
你第一志願係邊間?
好耐冇見你on line lu
你次次hi親我果陣,我又唔得閒/我阿妹用緊=.=''
我想聽你ge感情事呀^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我依家既第一志願係qe呀~!!!!!!!
Posted at 2006-04-02 12:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



o0zoe0o 於 2006-04-01 12:12 AM 發表:
你就好啦~Ivy姐...成績又好,唔駛擔心考得唔好...感情上既野...又唔會煩惱...!!唉...!!真係好羨慕你呀-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實我都唔係考得好好姐~!
感情上面都有好野煩嫁
冇咩野好羨慕呀~~~~
Posted at 2006-04-01 09:44 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]