__█" ;+o●EUnICe,..LoVE/__ ×°|'永遠掛念小學美好的回憶'___>3<★°
miss 梁老師
Ivy25
暱稱: __█" ;+o●EUnICe/__ ×°|
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-01-01
7/11
心情低落
沒口齒的你
友誼永固--是假??
文章分類
全部 (79)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
>3<曉彤>3&l...
燊家姐日記
阿哥_*(楓)
曉怡姐姐>日記<
燕玲姐姐
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 134
今日人氣: 9
累積人氣: 5473
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 14 日  星期四   晴天


914 分類: 未分類

today 係 914 有同學生日

係彤彤 

係依度同佢地講聲生日快樂先::::

彤彤:生日快樂呀~~......12碎女囉喎 要乖乖地

俾d心機讀書呀 我會永遠支持你架

講番今日:

唔知點解鍾意上中文堂.............可能係因為miss lam好識得講笑

令班上面充滿歡樂既氣氛

科學堂:

牛頓既祕史.....好好笑  d同學搵到好多好好笑既野

有人話牛頓係''機''喎 超好笑

又有人話佢曾經養過一隻狗叫鑽石喎

有人搵到原來佢係''貓痴''

成堂都好開心

真係估唔到中學既生活會比小學好玩好多

依家發覺小學實在太悶喇

好enjoy呀~~期待一浪接一浪的驚喜啊!!!!






訪客留言 (返回 Ivy25 的日誌)


迪迪 於 2006-09-14 05:25 PM 發表:
諗番起尋曰既中文堂都好好笑,,,,,,人地一合酥,杏仁酥,乜乜酥,,,胡曉彤就"小小酥"哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55.......你唔講都差d唔記得添
真係好鬼好笑
我記得miss lam 仲話我地班d人
''真係好有趣''架姐
Posted at 2006-09-14 06:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]