today 係 914 有同學生日
係彤彤
係依度同佢地講聲生日快樂先::::
彤彤:生日快樂呀~~......12碎女囉喎 要乖乖地
俾d心機讀書呀 我會永遠支持你架
講番今日:
唔知點解鍾意上中文堂.............可能係因為miss lam好識得講笑
令班上面充滿歡樂既氣氛
科學堂:
講牛頓既祕史.....好好笑 d同學搵到好多好好笑既野
有人話牛頓係''機''喎 超好笑
又有人話佢曾經養過一隻狗叫鑽石喎
有人搵到原來佢係''貓痴''
成堂都好開心
真係估唔到中學既生活會比小學好玩好多
依家發覺小學實在太悶喇
好enjoy呀~~期待一浪接一浪的驚喜啊!!!!
|