| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 30 日 星期六  |
| 悲慘的早上 |
分類: 未分類 |
這幾天也不太得閒,,,,所以沒有打blog.
話咁快就到了9月的尾一天
開始習慣了中學的生活
聽人講話中學沒有什麼工課做
不知道是否在欺騙
日日都有many of homework to do......
仲有一時要留堂 or 要啦啦隊
always 6點幾先回到家....
講番今日,,,有3個製服團隊
要番school 操 分別係:
交通安全隊,,,,,,紅十字會 & 社會服務團
我係社團既 10;00番到去...
交安就係最早既 8:30番到
而紅十字就9:00番到去
開始操既時候,,,,,發覺個個 團長唔係度
副隊話佢會遲d番.......當堂relax哂
到左11:00佢番左黎 跟住練練下 要上去乙場
學左dress left turn right turn
足足操左3粒鐘..........
係中途....被佢罰第起左腳5分鐘
當時我隻鎮到死咁...........好辛苦
臨到最後....聽到佢講粗口
無啦啦罵人話:''頂!!你點企架''
嘩~!!!佢竟然講d咁既野
聽日雙腳肯定痛到死
|
|
|
契妹 於 2006-09-30 05:59 PM 發表:
你地咪好lo,,,我地要07:30彈起身呀,,,不過好彩,,d隊長都唔惡,,反而好好笑....
|
|
|
tommy仔仔 於 2006-09-30 05:17 PM 發表:
== 果然慘== 好慘 but only you a
|
|