__█" ;+o●EUnICe,..LoVE/__ ×°|'永遠掛念小學美好的回憶'___>3<★°
miss 梁老師
Ivy25
暱稱: __█" ;+o●EUnICe/__ ×°|
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-01-01
7/11
心情低落
沒口齒的你
友誼永固--是假??
文章分類
全部 (79)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
>3<曉彤>3&l...
燊家姐日記
阿哥_*(楓)
曉怡姐姐>日記<
燕玲姐姐
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 134
今日人氣: 25
累積人氣: 5501
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 30 日  星期六   晴天


悲慘的早上 分類: 未分類

這幾天也不太得閒,,,,所以沒有打blog.

話咁快就到了9月的尾一天 

開始習慣了中學的生活

聽人講話中學沒有什麼工課做 

不知道是否在欺騙

日日都有many of homework to do......

仲有一時要留堂  or 要啦啦隊

always 6點幾先回到家....

講番今日,,,有3個製服團隊

要番school 操 分別係:

交通安全隊,,,,,,紅十字會  & 社會服務團

我係社團既 10;00番到去...

交安就係最早既 8:30番到

而紅十字就9:00番到去

開始操既時候,,,,,發覺個個 團長唔係度

副隊話佢會遲d番.......當堂relax哂

到左11:00佢番左黎  跟住練練下 要上去乙場

學左dress left turn right turn

足足操左3粒鐘..........

係中途....被佢罰第起左腳5分鐘

當時我隻鎮到死咁...........好辛苦

臨到最後....聽到佢講粗口

無啦啦罵人話:''頂!!你點企架''

嘩~!!!佢竟然講d咁既野

聽日雙腳肯定痛到死






訪客留言 (返回 Ivy25 的日誌)


契妹 於 2006-09-30 05:59 PM 發表:
你地咪好lo,,,我地要07:30彈起身呀,,,不過好彩,,d隊長都唔惡,,反而好好笑....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tommy仔仔 於 2006-09-30 05:17 PM 發表:
== 果然慘== 好慘 but only you a
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]