| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 10 日 星期二  |
| SPORT DAY |
分類: 未分類 |
SPORT DAY ~~
琴日朝早7:00係荔枝角地鐵站a出口等
我6:35先出門口......
到左....等左一陣就行過去運動場
GARY都唔理我地.....掛住同人傾計
過馬路......又唔理我地 差d被車車撞親
去到看台.....之後去換啦啦隊衫
跟坐開幕儀式....好悶
之後開始第一個項目...就係女子c組100米
我係第3組....竟然跑到第2喎
好可惜入唔到決賽
唯有等聽日既班際啦
FAITH HOUSE IS THE BEST
FAITH IS THE WINNER

|
|
|
契妹 於 2006-10-15 12:09 PM 發表:
跑第2都入唔到決賽?
我雖然係2○○米,,但都跑到好慢wor,,竟然入左決賽,,可惜跑到隻龜咁••••••
|
|
|
hui man lai 於 2006-10-13 07:55 PM 發表:
點解你唔講我地 Hope House 係no.1 ..... >3<
嗚嗚∼∼ (講笑咋^^)
|
|
|
軒 於 2006-10-10 06:52 PM 發表:
我黎喇..幫你留言喇^^..過馬路要睇車呀>.< >.<
|
網主回覆
一定一定
多謝你提醒~~
你真係好可愛好得意喲~ Posted at 2006-10-10 06:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|