__█" ;+o●EUnICe,..LoVE/__ ×°|'永遠掛念小學美好的回憶'___>3<★°
miss 梁老師
Ivy25
暱稱: __█" ;+o●EUnICe/__ ×°|
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-01-01
7/11
心情低落
沒口齒的你
友誼永固--是假??
文章分類
全部 (79)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
>3<曉彤>3&l...
燊家姐日記
阿哥_*(楓)
曉怡姐姐>日記<
燕玲姐姐
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 134
今日人氣: 2
累積人氣: 5466
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 10 日  星期二   晴天


SPORT DAY 分類: 未分類

SPORT DAY ~~

琴日朝早7:00係荔枝角地鐵站a出口等

我6:35先出門口......

到左....等左一陣就行過去運動場

GARY都唔理我地.....掛住同人傾計

過馬路......又唔理我地 差d被車車撞親

去到看台.....之後去換啦啦隊衫

跟坐開幕儀式....好悶

之後開始第一個項目...就係女子c組100米

我係第3組....竟然跑到第2喎

好可惜入唔到決賽

唯有等聽日既班際啦

FAITH HOUSE IS THE BEST

FAITH IS THE WINNER






訪客留言 (返回 Ivy25 的日誌)


契妹 於 2006-10-15 12:09 PM 發表:
跑第2都入唔到決賽?

我雖然係2○○米,,但都跑到好慢wor,,竟然入左決賽,,可惜跑到隻龜咁••••••
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hui man lai 於 2006-10-13 07:55 PM 發表:
點解你唔講我地 Hope House 係no.1 .....  >3<

嗚嗚∼∼  (講笑咋^^)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



軒 於 2006-10-10 06:52 PM 發表:
我黎喇..幫你留言喇^^..過馬路要睇車呀>.< >.<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

一定一定
多謝你提醒~~
你真係好可愛好得意喲~
Posted at 2006-10-10 06:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]