哇~
今日去買書
慢吞吞的,,三點幾先出門口
同姐一齊去
首先去影印
跟住買野食
再行啊行,終於行到NEW TOWN pizza (pizza?!囧)
行去商務
見到有彎彎既書,有穿越既書,有小說,有天使街.囧!全部都想買!!!!!!!!!!
又去睇下d美容既書,
比我見到janice man做封面既書,係gary chung寫既
不過都冇買
又有教整蛋糕既書,
但係其實淨係想睇下d明星寫既書
不過都冇囧.算!
最後都係搵番小說
揀左好耐.腳都斷埋,.
終於揀到~ = ="""
由於手機冇電,所以費事影,
遲d先up
我地又去買張卡
謝師卡..
唉,都唔得閒準備禮物
惟有寫張卡...仲要用全班既名義~(自作主張 = ="")
ha~亂寫吧`!
隻腳超累!想去m記坐下,,,
但係又冇位,,
惟有買d野行番去,,,唉,早知就唔著高崢鞋啦,
不過姐個"崢"仲高,,我都算冇咁慘...
終於
千難萬難
我還是回到家了~呼,累死了~
|