今日好忙啊~~~~~
而且真係超緊張..
因為我地計劃係慶功宴度送花同卡比Miss Ho同Miss Lee..
我地呢d六年班就一腳踢
做曬呢d""統籌""工作 = v =""
首先張卡就要揾我地班演員簽名,
然後就進行"美化工程"
但係好似比Miss Ho發現左ar
好驚 > <
不過我冇時間係小息畫,,
所以就一路上堂一路畫,,
不過d Miss都冇話我,,
嘻嘻,,lucky =]
慶功宴前我地仲作定對白,,
不愧為戲劇組 = =""
跟住搞左一輪之後就送花比佢地啦,,
哈哈哈...搞掂啦~
跟住我地要拎d獎狀影相
(順便講埋..我地聖若翰係戲劇節入面拎左15個獎..係全香港所有學校中最勁架!!!!!)
一時正經,一時搞鬼,,擺左n個pose,,\
影左成半個鐘ar~ T ^ T
後來我地又食野,又錄video
好多野做啊,,,
不過好開心耶`
我仲要拎住張女演員獎狀同評判推介既獎盃影相
好搞笑啊
去到6點我就"反歸"(文言文)啦
|