Music Playlist at MixPod.com
今日要番學,, 我較左鬧鐘7點起身 但係鬧鐘響左之後我仲繼續訓,, 訓到7點9... 哇哇哇!!! *33* 遲到啦!!! 我好快咁K.O曬D野後就去搭車lu 跟住番到學校,, 好彩冇遲到姐 然後上堂.. 超悶的說= =""" 三個半鐘上兩堂 真係人都癲 =( 不過因為我遲左起身既關係冇食早餐 然後又冇帶水 成個朝早"滴水未進" = =""" 放學去左買壽司同yes 一路搭巴士 一路食同睇yes.. 冷氣超凍.. 就死啦 t ^ t 跟住就番歸訓覺啦