| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 9 日 星期二  |
| 2009-06-09 |
分類: 未分類 |
今日訂果d畢業相終於都有啦
我同冷血babiii第一個小息派完
第四堂就開始有人要簽名,
無奈 = ="""
babiii話要拎曬全校老師既簽名
我地第二個小息就出去搵
不過淨係搵到十幾個老師
番到課室
d人狂咁要我同babiii簽名
又話咩人人都簽曬
得我地未簽
救命..趕時間要去"小老師"度啊
搞到我狂咁簽
.....癲曬 = ="""
番到黎又係狂簽
o曬,,
我都未搵人簽過丫救命
好可憐
仲未簽完就放學
不過放學我就去教員室搵~
不過被老虔婆嚇親
惟有先閃
仲將d相擺曬係吳老師度
哈哈
咁就冇咁容易整皺啦~
唔!!革命尚未成功,同志仍須努力~~`~=]
唉,,考試了
煩~~
掂都未掂過(平時都係咁)
惟有努力D
希望keep住係全級十名以內啦`
|
« | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | ... | 140 | »
|