今日8點出門去補課,,,
跟住去左Mandy姐家hea下,,
because....
我有家歸不得......... = =""
其實不是啦
我只不過要去apm,
唔想番沙田...
到下午4點幾
一枝箭飆去apm..
去agnes b.等Miss Ho&other people,,..
去KFC食野
嗚..一直比人笑...
只是穿背心加短袖外套...再穿牛仔短裙而已
我發誓件背心...只係有D低而已..
卻比Miss Ho笑 "deep u"
神啊..求求讓我死!
跟住去荃灣..
去睇話劇..
第一間係基顯
都幾好睇..d人都幾搞笑,,
只係某d人既對白有d唔清楚
and then係咩高達既話劇
恕我直言..
d普通話真係唔知點,,
好唔明,,
d fd一路聽,,一路彈佢地d普通話,,
仲講佢地d普通話同我跟本冇得揮..
哈哈..自豪呢!!(暴走中,....)當然有d人都ok..但係有d就...
跟住係時間公司..
我好中意瑪里奧呢!..
好可愛 ><
中場休息時衝出去
見到瑪里奧..
好想問他拿簽名同影相呢!!!!!!!!!!!
BUT... 唔敢...
真冇用,,, = = """
仲有係"太平門"
呢個係中學..
好好睇,,好好笑,,
完全一幕過,,不停係果個場景,,勁,!!!!!
而且又冇"食鏍絲"
太棒啦~~~~
跟住果套ok啦..
不過d人唔似中學,,似小學....
講d昆蟲的.,一想便知多幼稚 = = ""
跟住我地番去..
鍾sir車我地去大圍站,,
我地好親密咁逼埋一齊..
我就叫爸子去大圍等我,,
跟住番家..11點了
累到散架...
連踩15粒鐘wo.
|