今日,知左d好震撼既消息.
聽到真係深深不忿兼且好憎佢
其實我都五係好like佢架啦
宜家佢甘,如果真係既話可能會記缺點或者小過.
五知講咩.
但係我希望和她說
[做錯事總是要被懲罰的]
--------------------------------------
上宗教,
Mr.Thistle absent
我地睇咩:Wallace& Gromit(五知有冇串錯-_-)
好好笑,而且佢d科技好先進,
自己五使郁就會有野自動幫佢著衫著褲著鞋,然後出門口`
好勁-__,-
幾堂過去~lunch行去吉野家食野.
我地扮貴婦行路~即好似交叉步甘`
好白痴~
週會係課室.bon bon好可愛>0<
係度露齒笑跟住同鄭豬恩狂揮手.
鄭豬恩都做同樣野..但係由於樣既問題...我只能話佢樣衰-_____-
兩個好白痴.
bon bon仲扮金魚嘴.好得意~
好想有個甘得意既細佬^_____^
然後就...........上IT堂
on facebk.
但係好lag-.-
淨係打到句IT Lesson ing :) -_-
跟住放學,好野五使練手球~
同加加阿慧係課室玩.玩咩呢?就係抱抱啦`~:)
好happy!`
跟住佢地練舞,我就番去啦~
仲有好多個goodbye kiss 添!
|