今日history test
好似錯好多甘
仲要計考試分 → ,→
不過我真係有溫架,
仲有比媽子睇到.
所以就算低分都五使甘驚~
上宗教堂真係好玩
個外國阿sir簡直係音效組架lo
配音真到我以為係真係有d野發生甘lo
超搞笑.d男仔又係度玩阿sir,講咩yellow`
阿sir又好似明甘,超搞gag
跟住過3堂lunch
bella搶左我張100,跟住又入左hall我五比入=0=
不過放學手球先拎番,
週會社工阿Ben又黎講野
講咩獅子 羊 狼甘.
幾得意,
IT又玩photoimpact
好好玩
放學bella 同koby一齊搶我張100
超好笑,又扮嬲又扮發姣扮埋女僕
笑死,玩到好癲,,又出左去打手球,,,比人搶左個場,,人踢緊波
個場我地book左,照係度跑,
比人爆粗鬧lo咩事!!!
明明我地book左你地宜家係黎搶lo!
我覺得我地冇錯lo!
踢足球大曬啊!
真係賤精lo`
跟住繼續打.
然後番家lu.
|