番學番學>3<
Maths好難-0-
I.T.行上去Lan.Lab
好好好累囧
上次無啦啦做左subject leader囧
派下d野,,,
小息搵bella講下野甘
跟住兩堂I.S.啊!!!!
坐到屁屁都痛埋囧
做左個超簡單既實驗,,
就係比個杯你,放d水入去加幾舊冰
觀察下杯野有咩變化
寫五句句子-3-
超漫長囧
終於捱到12點35,去食lunch
我食小丸子,,bella食雪糕哈
仲係canteen(有串錯嗎=0=?)食紫菜同食糖糖.哈~某某(五知咩名)話我地係食零食~^口^
還書比慧怡
中文堂默書
d格式錯曬>333<
好慘,驚80分都冇,d字有d難=0=
跟住我改人地本默書
哇,錯21個字   (唔好意思果位同學,,我講左,,哈不記名的哦)
1個字5分
仲錯標點,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,得出負分的結果 =0=
改完林老師問邊個改果本有90分或以上,,得幾個
-
-
-
-
-
-
-
-
-
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈竟然有我份!
處於極度happy既情況下
跟住問佢我幾分,佢話錯左也字,,但其實係
都字
白痴居然錯呢d=3=
但係格式分未扣,,,,不過都岩岩好90
希望老師唔好再扣啦囧
英文堂同Sharon傳紙仔
好驚恐哈驚比Miss捉
放學掛3號波,好快掛8號波-3-
搞錯,,聽日朝早掛咪仲好囧
益街坊!`
|