啊哈
去左大嶼山
陪我婆婆去睇大佛
一行唔知幾多人就浩浩蕩蕩地出發了~~~
還要是全女班~
搭完巴士轉纜車(纜車是我爭取好久才革命成朮w>3<
because..某姐畏高=, =)
哇哇哇.超好玩的說
我地係上面狂影相
可那可惡的該死的相機狂震口/
話潮濕=3=
但都影到~
唔po啦,
遲d po係相簿啦
風景好美啊~
可能只有我這樣的白痴才會一直望著下面的山路看
看走山路能不能從東涌一直到達大嶼山-0-""
好快啊,又話有25分鐘!
超!好少時間既感覺!
行上去天"堂"大佛~(我家姐d同學改滴~)
啊哈,累死了呼呼呼呼呼呼呼呼呼,,,,,,,,,(d氣有出冇入,死得-3-)
行完又去寶蓮寺
我地係度添香油錢,
我同珍珍冇番工,冇錢入
於是某珍話:
菩薩,我宜家未有錢,
遲d大個番工先比你!
囧,我笑死-v-
跟住去大澳食海鮮,
3點幾去食,
哈,去食下午茶~
ok甘啦
要自己去買蝦lo好笑!
如果有人唔識買真係慘!= =
食完就閃~
哈,爸子今日生日
爸子,哈比芭芙day!~
我地仲買左套茶具送比爸子,
哈,連我都中意~(像個七老八十的人=3=
爸子都應該囍吧!~
|