| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 13 日 星期五  |
| JAZZ TEAM* |
分類: 未分類 |
好榮幸,,
我係第2個打呢個JAZZ TEAM既BLOG..
真係好感觸牙,,
就快畢業la..
JAZZ*
我一定會繼續跳..
我相信你地都會"
但係,,
"CAN MISS CHU TEACH JAZZ TEAM FOREVER?
WE ALL LOVE MISS CHU TEACH US..."
5年級,,
如果我地6年級無得返黎,,
你地一定要繼續跳牙..
7月16有2個SHOW"
大家要加oil牙*
大家要記住;
[JAZZ TEAM_21人*
我地做的..
都是21個人..
什麼也是..]
"JAZZ TEAM GOOD SHOW"
"JAZZ*
I LOVE YOU SO MUCH.."
|
2008 年 6 月 12 日 星期四  |
| 2008-06-12 |
分類: 未分類 |
嘩嘩嘩,,,
好開心牙,,
我竟是第1個打這個JAZZ TEAM既BLOG''*
岩岩我剛左個個日記,,
雖然唔係幾令,,,
但都HOPE你地仲意啦;;;
MANDY都有份整的*]]
如大家覺得唔令,,,
可自行改下的*]]
另外'''
我改左我地既生日係1982年4月17日
因為1982年係MISS CHU生日...
而4月17日...
當然是我地重要既日子吧;;;
那就是我們的JAZZ比賽啦;;;
大家仲記唔記得我地4月17比賽個陣既心情係點嫁呢''*
雖然我地今日已無比賽比我地JOIN,,
但7月16會有2個SHOW;;
SO大家要+油牙*]]
JAZZ TEAM SOOD SHOW''*
I LOVE JAZZ* |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
|