JAZZ TEAM_21人*
我地做的..
都是21個人..
什麼也是
JAZZTEAM
暱稱: JAZZTEAM
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
CIS JAZZ TEAM 2010
朱老師心聲
2010-04-21
2009-08-23
2009-06-10
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 121
今日人氣: 0
累積人氣: 2449
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 16 日  星期三   晴天


最後一次表演啦!! 感動 分類: 未分類

好開心呀!!

今日爵士舞表演

Miss Chu話今次係跳得最好的一次嫁!!^ ^

大家都好開心呀!!

開心既時光過得突別快

就泥要講[閉閉]啦!~ ~不個真係好唔捨得大家呀!!

突別係六年班D同學,同[朱朱]

[="鈴



2008 年 7 月 15 日  星期二   晴天


2008-07-15 分類: 未分類

明天*''最後的show;;*

最後*我地今年既p.6.p.5 1齊表演;;*

SO呢=]

大家1定要+油*''

MANDY說得對的`*

CIS JAZZ TEAM IS THE BEST;;*

CIS JAZZ TEAM IS TOP TOP TOP;;*

CIS JAZZ TEAM GOOD SHOW`*



2008-07-15 分類: 未分類

 

各位.明天是我最後最後1次..表演呢隻舞..

也有可能.是最後1次.6年級跳.

也有可是.是最後1次.見到真真正正的JAZZ TEAM..

不過就算我地走左..但是的心也在..

下年..5年級的..+油NA!拎金啦**

明天,,大家比心機跳..比賽..大家應該FEEL自己跳得不好.

現在有機會..讓大家再試1次..*明天跳好點,.

別再讓自己,,,FEEL自己不好*EVERY ONE IS GD!

我們曾辛苦這樣耐..為什麼?是為讓他人*FEEL THAY ARE SO GD!

大家做到嗎?在心裡告訴我..也許CM讓MISS CHU知道!

只許OK.不許不OK喲!!!最後1次的..為我們6年級的..

跳好去..比個好既回憶給我..做到嗎?

 

WHAT TEAM???

JAZZ TEAM...

WHAT JAZZTEAM IS THE BEST?

CIS JAZZTEAM!

BY''MANDY_傻MAN