JESICA
暱稱: `:* JeZiCa °×`'
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2018 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
搞不清楚
謝謝你
我要撐下去!
你很討我厭!
這社會太現實了
文章分類
全部 (240)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
5D班
elvia
e碟
MSN 正式版本
msn即玩版
【屎忽皮】
女班長
小花
任揀MSN版本
求職
板主
美味DIY
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 240
留言總數: 163
今日人氣: 48
累積人氣: 12002
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 11 月 5 日  星期六   晴天
▉]]..sport day,,** 開心

     sport day唔知做乜緊張倒訓唔著  我又冇參加跑  點解會訓唔著架呢?第一日完左之後返到屋企成身都好痛好似跑過黎咁  但我全程都坐起度睇人地跑架炸喎!係咪心理作用呢?原來今次好少人參加  果陣見到跑200米得兩條友跑  勁想跑埋 一份  如果我有份跑一定會win  regreat冇報名

     第二日仲緊張 as我有份跑班際4x100 我起起跑點果度等F4果個女仔對釘鞋 著完釘鞋行過起跑點果陣勁多人叫:{老魚加油呀}我好開心咁好似同D fans揮手 我跑第一線 我好kai唔記得拎棒 差唔多起跑果陣先發現  好彩發現得早如果唔係實比人cancel 雖然我追得過晒d人  但我覺得自己跑得好慢  開頭果3棒都係我地班領先既  諗住實win啦  點知某某人as綁住著腳d帶跑跑下粒左  影響跑步既速度輸左比仁班  哎~我都唔知佢做乜要綁住大比有咩用  搞到我與咁走前去鬧?我覺得自己好衰 輸左未輸左囉  做乜鬧人喎!之後上返去果陣好多人讚我跑得怏 牛奶華同我講:{好開心 因為win左德班}仲請我飲野  thx牛奶華 但亦有人話我跑得慢

    搭MTR果陣我地成班人吹水好大聲 但吹水吹得好好開心  有個鬼老話我地幼稚  哈哈~轉東涌線果陣因為冇位坐  我地全部都好似罰企咁  架妹無啦啦企我前面(務)低話:{見你咁矮 就你先(務)低炸}  但坁G陣個樣眼光光咁望住我  果種眼神好似叫:{打我啦 打我啦....}so我好大力摑左佢一巴  果陣MTR好多人望住我同架妹  但我狂咁笑岩岩既情形 !       

 

刊登時間︰ 2005-11-05 10:05 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 






訪客留言 (返回 JESICA 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]