sport day唔知做乜緊張倒訓唔著 我又冇參加跑 點解會訓唔著架呢?第一日完左之後返到屋企成身都好痛好似跑過黎咁 但我全程都坐起度睇人地跑架炸喎!係咪心理作用呢?原來今次好少人參加 果陣見到跑200米得兩條友跑 勁想跑埋 一份 如果我有份跑一定會win regreat冇報名
第二日仲緊張 as我有份跑班際4x100 我起起跑點果度等F4果個女仔對釘鞋 著完釘鞋行過起跑點果陣勁多人叫:{老魚加油呀}我好開心咁好似同D fans揮手 我跑第一線 我好kai唔記得拎棒 差唔多起跑果陣先發現 好彩發現得早如果唔係實比人cancel 雖然我追得過晒d人 但我覺得自己跑得好慢 開頭果3棒都係我地班領先既 諗住實win啦 點知某某人as綁住著腳d帶跑跑下粒左 影響跑步既速度輸左比仁班 哎~我都唔知佢做乜要綁住大比有咩用 搞到我與咁走前去鬧?我覺得自己好衰 輸左未輸左囉 做乜鬧人喎!之後上返去果陣好多人讚我跑得怏 牛奶華同我講:{好開心 因為win左德班}仲請我飲野 thx牛奶華 但亦有人話我跑得慢
搭MTR果陣我地成班人吹水好大聲 但吹水吹得好好開心 有個鬼老話我地幼稚 哈哈~轉東涌線果陣因為冇位坐 我地全部都好似罰企咁 架妹無啦啦企我前面(務)低話:{見你咁矮 就你先(務)低炸} 但坁G陣個樣眼光光咁望住我 果種眼神好似叫:{打我啦 打我啦....}so我好大力摑左佢一巴 果陣MTR好多人望住我同架妹 但我狂咁笑岩岩既情形 !