| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 2 月 27 日 星期五  |   |
新成員 啤啤  |
|
我家多了一位新成員"啤啤"
沒想到我的願意可以那麼快達成^_^
每天起床第一件事就是跟"啤啤”玩
我們要培養感情 哈哈...
前幾天真令我擔心得很
本來"啤啤"就很活躍
突然沒精打采 又吐
那麼小就生病了
看她的樣子有點辛苦
寧願生病的是我並不是她
看完醫生回來好很多了
總算能鬆一口氣
還以為訓練狗去大便是一件很容易的事
但做起來比想像的難=,=
昨天還買了一件鯨魚玩具給它玩

還以為"啤啤"會喜歡
想不到它怕了那件會叫的玩具
真的有點無奈
真的希望啤啤快點長大
我要帶妳去散步



|
刊登時間︰ 2009-02-27 04:21 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
|
你隻「啤啤」好得意呀...好似公仔。 養狗唔係件易事,你要加油呀! 我諗你會同佢做到朋友既!^^
|
網主回覆
你唔講我都唔覺佢似公仔wo
冇乜留意 靜係覺得佢個樣傻下傻下咁
以前起大陸養狗都唔洗顧累咁多
覺得養狗好簡單
但而家養呢隻狗 就覺得好多顧累啦
又易病 睇vet又貴
唔奢望太多
只求佢唔好再病就好啦
我覺得我隻啤啤算乖架啦
雖然有時佢會咬我
但我會好好克服架啦(等佢知道我先之係主人)
其實呢 要教佢做既動作 教晒啦 唔知仲有咩好教?
因網上冇指路
識扼手 坐低 訓低 起身
大前日丫肥黎我屋企玩狗
好好笑呀 你知丫肥架啦講野唔正
狂叫人地"識"=sit
我隻狗都唔明佢做乜 係冇反應呀
我一講 人地即卡做 好樣衰呀佢 哈哈
Posted at 2009-04-16 10:47 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
elvia 於 2009-03-02 10:39 AM 發表:
你條狗咁小隻 = =..帶佢落街小心d呀 你都知你ar操心大意 落到街就咩都唔記得wo
|
網主回覆
佢仲係bb黎架炸 我咁係唔會帶佢落街啦
又未打晒針
呢種狗又易病
嘻嘻 我唔會同錢過唔去既 哈哈...
Posted at 2009-04-06 01:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
呀芝 於 2009-02-28 08:26 AM 發表:
喂喂...你果隻狗仔好得意呀..我得閒都想落來同佢玩呀!!
你以後都會養住佢?佢幾時會走呀?
我係咪可以隨時落來同佢玩呀?真係好想同佢玩呀!!哈哈!!
|
網主回覆
咳咳!我養既狗咁cute架 物似主人形丫麻 哇哈哈...
隨時歡迎你落黎搵我既啤啤玩
有人同佢玩 佢不知幾咁開心啦
開心到喪左果種=_=(發覺佢有d似我)
唔係養住佢 咁買黎做乜呀?
至於你問佢幾時走呀? 好毒呀你 邊有人問人幾時死架 估唔倒你個心咁黑架 突然好想響你全檔 等所有人知你係乜水 哈哈
你隨時可以落黎同我既寶貝玩(我批準!)
不過有條件 請勿虐待佢
如果唔係反面 呵呵... Posted at 2009-03-01 09:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|