JESICA
暱稱: `:* JeZiCa °×`'
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
搞不清楚
謝謝你
我要撐下去!
你很討我厭!
這社會太現實了
文章分類
全部 (240)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
5D班
elvia
e碟
MSN 正式版本
msn即玩版
【屎忽皮】
女班長
小花
任揀MSN版本
求職
板主
美味DIY
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 240
留言總數: 163
今日人氣: 60
累積人氣: 11890
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2009 年 2 月 27 日  星期五   晴天
新成員 啤啤 開心

我家多了一位新成員"啤啤"

沒想到我的願意可以那麼快達成^_^

每天起床第一件事就是跟"啤啤”玩

我們要培養感情  哈哈...

前幾天真令我擔心得很

本來"啤啤"就很活躍

突然沒精打采 又吐

那麼小就生病了

看她的樣子有點辛苦

寧願生病的是我並不是她

看完醫生回來好很多了

總算能鬆一口氣

還以為訓練狗去大便是一件很容易的事

但做起來比想像的難=,=

昨天還買了一件鯨魚玩具給它玩

還以為"啤啤"會喜歡

想不到它怕了那件會叫的玩具

真的有點無奈

真的希望啤啤快點長大

我要帶妳去散步

 

 

 

刊登時間︰ 2009-02-27 04:21 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 






訪客留言 (返回 JESICA 的日誌)


edithlaw 於 2009-04-15 01:04 AM 發表:
你隻「啤啤」好得意呀...好似公仔。
養狗唔係件易事,你要加油呀!
我諗你會同佢做到朋友既!^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你唔講我都唔覺佢似公仔wo
冇乜留意  靜係覺得佢個樣傻下傻下咁
以前起大陸養狗都唔洗顧累咁多
覺得養狗好簡單
但而家養呢隻狗   就覺得好多顧累啦
又易病  睇vet又貴 
唔奢望太多
只求佢唔好再病就好啦
我覺得我隻啤啤算乖架啦
雖然有時佢會咬我
但我會好好克服架啦(等佢知道我先之係主人)
其實呢  要教佢做既動作  教晒啦  唔知仲有咩好教?
因網上冇指路
識扼手  坐低  訓低  起身  
大前日丫肥黎我屋企玩狗
好好笑呀     你知丫肥架啦講野唔正
狂叫人地"識"=sit 
我隻狗都唔明佢做乜   係冇反應呀
我一講  人地即卡做  好樣衰呀佢   哈哈
 
Posted at 2009-04-16 10:47 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



elvia 於 2009-03-02 10:39 AM 發表:
你條狗咁小隻 = =..帶佢落街小心d呀
你都知你ar操心大意 落到街就咩都唔記得wo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 佢仲係bb黎架炸  我咁係唔會帶佢落街啦
又未打晒針 
呢種狗又易病
嘻嘻  我唔會同錢過唔去既  哈哈...
  
Posted at 2009-04-06 01:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



呀芝 於 2009-02-28 08:26 AM 發表:
喂喂...你果隻狗仔好得意呀..我得閒都想落來同佢玩呀!!

你以後都會養住佢?佢幾時會走呀?

我係咪可以隨時落來同佢玩呀?真係好想同佢玩呀!!哈哈!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咳咳!我養既狗咁cute架  物似主人形丫麻  哇哈哈...
隨時歡迎你落黎搵我既啤啤玩
有人同佢玩  佢不知幾咁開心啦
開心到喪左果種=_=(發覺佢有d似我)
唔係養住佢  咁買黎做乜呀?
至於你問佢幾時走呀?  好毒呀你   邊有人問人幾時死架  估唔倒你個心咁黑架   突然好想響你全檔    等所有人知你係乜水  哈哈
你隨時可以落黎同我既寶貝玩(我批準!)
不過有條件  請勿虐待佢
如果唔係反面  呵呵... 
Posted at 2009-03-01 09:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]