| «‹ June 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|
|
小琪仔 於 2005-12-02 09:12 PM 發表:
老如∼你近排發生咩事呢?嘿.得閒打比我傾下計呀嘛,感情會無咁疏∼如果你想我去唱k既,我可以為左你去架^_^,其實我都好希望你同阿芝好返,因為4年黎,我都覺得你同阿芝感情好好,仲試過幾次呷醋..唔係講笑架!
你地唔好為左一d困難就搞到大家咁,神比我地大家遇上唔係偶然既事,更加唔係必然,將個心交出黎.心平氣和咁傾下..大家呢幾個月黎究竟係到做乜.點解令到大家感情有變,第三者出現?工作多?我唔知..主動d約大家出黎傾,希望你會叫埋我一齊傾啦!
我忙埋12月可能無咁忙架啦,會多d時間陪你返學,老如..我覺得你份人表面好似好開朗咁,但係你仲未能夠將個心交出黎同大家做朋友呀!得閒傾下大家最深入既問題,感情會好好架.我宜家都成日同阿肥玩呀上堂同埋小息,因為唔將少少時間同大家相處感情會差左架啦!
睇到你日記,你hi阿芝我都好開心,希望你同阿芝既問題唔好話唔彩大家就唔彩大家..話理返大家就理返大家..點都要攞出黎傾架啦!用好好既態度將件事解決!大家出發點係好架,不過過程中可能有誤會或者用錯左方法去改決囉,點都好,我會為你地祈禱,求神去將你地再次連起,神既考驗唔難過,因為你身邊仲有我..仲有好多關心你既人..呢樣係真架!要將呢幾點恩賜,感到驕傲同自豪!做人要有d信心,令你失望既事&人,就係下次希望既事來臨既預兆!記住呀!!
|
網主回覆
算啦 都過左去啦 唔好提啦 你唔係話自己係大忙人架咩 我又邊敢搵你唷>.<你可以為我去唱k???你呾夠膽咁講?你唔驚比架妹睇倒咩??佢實嬲屎你 我而家都同殘廢好返咯~我都feel到你有呷我地醋架!!哈哈~其實我覺得你比殘廢較成熟個思想 犀利喎!!咁都比你睇穿我表面上好開心其實內心好lonly 。 Posted at 2005-12-09 08:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
小琪仔 於 2005-12-02 09:12 PM 發表:
老如∼你近排發生咩事呢?嘿.得閒打比我傾下計呀嘛,感情會無咁疏∼如果你想我去唱k既,我可以為左你去架^_^,其實我都好希望你同阿芝好返,因為4年黎,我都覺得你同阿芝感情好好,仲試過幾次呷醋..唔係講笑架!
你地唔好為左一d困難就搞到大家咁,神比我地大家遇上唔係偶然既事,更加唔係必然,將個心交出黎.心平氣和咁傾下..大家呢幾個月黎究竟係到做乜.點解令到大家感情有變,第三者出現?工作多?我唔知..主動d約大家出黎傾,希望你會叫埋我一齊傾啦!
我忙埋12月可能無咁忙架啦,會多d時間陪你返學,老如..我覺得你份人表面好似好開朗咁,但係你仲未能夠將個心交出黎同大家做朋友呀!得閒傾下大家最深入既問題,感情會好好架.我宜家都成日同阿肥玩呀上堂同埋小息,因為唔將少少時間同大家相處感情會差左架啦!
睇到你日記,你hi阿芝我都好開心,希望你同阿芝既問題唔好話唔彩大家就唔彩大家..話理返大家就理返大家..點都要攞出黎傾架啦!用好好既態度將件事解決!大家出發點係好架,不過過程中可能有誤會或者用錯左方法去改決囉,點都好,我會為你地祈禱,求神去將你地再次連起,神既考驗唔難過,因為你身邊仲有我..仲有好多關心你既人..呢樣係真架!要將呢幾點恩賜,感到驕傲同自豪!做人要有d信心,令你失望既事&人,就係下次希望既事來臨既預兆!記住呀!!
|
|
|
架妹 於 2005-11-29 06:47 PM 發表:
|
網主回覆
食屎啦 想我多謝你?下世啦 你唔好咁自大啦 你有幫過我咩?唔知醜 我夠偉大啦 獻我細佬比你 比你做我既毛毛嫂仲唔夠皮麼?你唔好以為我唔知你係花心鬼先得架 你唔準孤負我細佬呀?如果唔係我實揼瓜你!!哇哈哈 Posted at 2005-11-30 07:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|