JESICA
暱稱: `:* JeZiCa °×`'
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2018 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
搞不清楚
謝謝你
我要撐下去!
你很討我厭!
這社會太現實了
文章分類
全部 (240)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
5D班
elvia
e碟
MSN 正式版本
msn即玩版
【屎忽皮】
女班長
小花
任揀MSN版本
求職
板主
美味DIY
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 240
留言總數: 163
今日人氣: 141
累積人氣: 12616
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 11 月 29 日  星期二   晴天
▉]]..輕鬆晒,,** 愉快

     琴晚見架妹又(魏)又西咁叫我同殘廢芝好返  見佢咁有誠意咁未應丞佢囉  其實我同殘廢鬧交都唔應該拖埋其他人落水既  so我今日要解決呢件事  岩岩搵完音樂porject  D野 未開艾C蕉睇下有邊個ON囉  點知見倒殘廢芝 個心卜卜跳 又緊張  個心不停地(真)扎  夠竟好無hi佢呢? 最終都鼓起好大既勇氣hi左佢  雖然我地傾左唔係好多野  但我hi左佢之後  成個人輕鬆晒  好開針  

   最近我先知丫蛇都有睇我個板板架  下次寫日記都要小心D先  呢兩日paper new 冇返  有d悶悶地添!  丫蛇起週記講d野令我廢解??

 

刊登時間︰ 2005-11-29 06:20 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 






訪客留言 (返回 JESICA 的日誌)


小琪仔 於 2005-12-02 09:12 PM 發表:
  老如∼你近排發生咩事呢?嘿.得閒打比我傾下計呀嘛,感情會無咁疏∼如果你想我去唱k既,我可以為左你去架^_^,其實我都好希望你同阿芝好返,因為4年黎,我都覺得你同阿芝感情好好,仲試過幾次呷醋..唔係講笑架!
  你地唔好為左一d困難就搞到大家咁,神比我地大家遇上唔係偶然既事,更加唔係必然,將個心交出黎.心平氣和咁傾下..大家呢幾個月黎究竟係到做乜.點解令到大家感情有變,第三者出現?工作多?我唔知..主動d約大家出黎傾,希望你會叫埋我一齊傾啦!
  我忙埋12月可能無咁忙架啦,會多d時間陪你返學,老如..我覺得你份人表面好似好開朗咁,但係你仲未能夠將個心交出黎同大家做朋友呀!得閒傾下大家最深入既問題,感情會好好架.我宜家都成日同阿肥玩呀上堂同埋小息,因為唔將少少時間同大家相處感情會差左架啦!
  睇到你日記,你hi阿芝我都好開心,希望你同阿芝既問題唔好話唔彩大家就唔彩大家..話理返大家就理返大家..點都要攞出黎傾架啦!用好好既態度將件事解決!大家出發點係好架,不過過程中可能有誤會或者用錯左方法去改決囉,點都好,我會為你地祈禱,求神去將你地再次連起,神既考驗唔難過,因為你身邊仲有我..仲有好多關心你既人..呢樣係真架!要將呢幾點恩賜,感到驕傲同自豪!做人要有d信心,令你失望既事&人,就係下次希望既事來臨既預兆!記住呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

算啦  都過左去啦  唔好提啦  你唔係話自己係大忙人架咩  我又邊敢搵你唷>.<你可以為我去唱k???你呾夠膽咁講?你唔驚比架妹睇倒咩??佢實嬲屎你 我而家都同殘廢好返咯~我都feel到你有呷我地醋架!!哈哈~其實我覺得你比殘廢較成熟個思想 犀利喎!!咁都比你睇穿我表面上好開心其實內心好lonly 。
Posted at 2005-12-09 08:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小琪仔 於 2005-12-02 09:12 PM 發表:
  老如∼你近排發生咩事呢?嘿.得閒打比我傾下計呀嘛,感情會無咁疏∼如果你想我去唱k既,我可以為左你去架^_^,其實我都好希望你同阿芝好返,因為4年黎,我都覺得你同阿芝感情好好,仲試過幾次呷醋..唔係講笑架!
  你地唔好為左一d困難就搞到大家咁,神比我地大家遇上唔係偶然既事,更加唔係必然,將個心交出黎.心平氣和咁傾下..大家呢幾個月黎究竟係到做乜.點解令到大家感情有變,第三者出現?工作多?我唔知..主動d約大家出黎傾,希望你會叫埋我一齊傾啦!
  我忙埋12月可能無咁忙架啦,會多d時間陪你返學,老如..我覺得你份人表面好似好開朗咁,但係你仲未能夠將個心交出黎同大家做朋友呀!得閒傾下大家最深入既問題,感情會好好架.我宜家都成日同阿肥玩呀上堂同埋小息,因為唔將少少時間同大家相處感情會差左架啦!
  睇到你日記,你hi阿芝我都好開心,希望你同阿芝既問題唔好話唔彩大家就唔彩大家..話理返大家就理返大家..點都要攞出黎傾架啦!用好好既態度將件事解決!大家出發點係好架,不過過程中可能有誤會或者用錯左方法去改決囉,點都好,我會為你地祈禱,求神去將你地再次連起,神既考驗唔難過,因為你身邊仲有我..仲有好多關心你既人..呢樣係真架!要將呢幾點恩賜,感到驕傲同自豪!做人要有d信心,令你失望既事&人,就係下次希望既事來臨既預兆!記住呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



架妹 於 2005-11-29 06:47 PM 發表:
嘩..原來我咁偉大架,你要唔要多謝我一聲呀???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

食屎啦  想我多謝你?下世啦  你唔好咁自大啦  你有幫過我咩?唔知醜 我夠偉大啦  獻我細佬比你  比你做我既毛毛嫂仲唔夠皮麼?你唔好以為我唔知你係花心鬼先得架  你唔準孤負我細佬呀?如果唔係我實揼瓜你!!哇哈哈
Posted at 2005-11-30 07:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]