今日落到樓下得果幾條友 就知就唔好咁早落啦 落到去得個等字 等左好耐先齊人 殘廢青話pig著度勁似純獸師<<哇哈哈哈哈哈哈哈~~ 諗住去果陣原來架妹話取消左 本身有20幾個人去 有d人放飛機 so得返10幾條友去 跟住改左去油麻地唱k 去到果度都唔係想像中咁大 以為多人個房就會大d啦 去之前我地夾埋話拎蛋糕釘架妹架 點知儕唱 都幾悶下 食luch果陣我明明叫左個排骨飯 等左幾百年都未送黎 到走果陣都冇送黎 未問佢幾時送黎 佢話送左黎啦喎 <<痴線既 如果送左黎我晨早食左啦。