JESICA
暱稱: `:* JeZiCa °×`'
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
搞不清楚
謝謝你
我要撐下去!
你很討我厭!
這社會太現實了
文章分類
全部 (240)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
5D班
elvia
e碟
MSN 正式版本
msn即玩版
【屎忽皮】
女班長
小花
任揀MSN版本
求職
板主
美味DIY
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 240
留言總數: 163
今日人氣: 213
累積人氣: 12273
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 12 月 20 日  星期二   晴天
▉]]..新髮型 ,,** 開心

       今日開x'mas party  miss王贊助我地班一舊水  真好人 ^^我拎左3盆姐哩返班房 點知我又見倒有人又整  都唔知邊個整架  早知有人整我就唔整啦  整得咁辛苦  我覺得呢一班好似好唔團結咁 點解我地班唔可以好似德班咁既??放左學我要趕住同大家車佢地出雞  點知殘廢芝佢地行得勁慢  我叫佢地行快d  佢都好似扮聽唔倒我講野咁   我未自己一個走先囉  跟住殘廢追上黎  心諗{此於都係殘廢好} 點知行左陣佢話唔記得拎野  又要等埋佢地  一搞搞左好耐  我唔待佢自己走返屋企   換完衫即卡走去搭MTR 點知又見倒Miss 王 又見倒呀珠  我地嗲左唔夠兩句就分左手咯~我坐起法郎電髮  坐到個屎忽酸痛  由2點幾電到差唔多8點  頂~問佢電到幾時  又話6點幾可以走得既  呃人既!!不過法郎果個呀軒又細心又令仔  個老闆幫我洗頭  都唔理人感受既  但呀軒就起佢隔離狂問我:{係咪好累 ?}我話係  跟住佢叫我唔洗驚 話會幫我托住個頭  因為卷頭髮果d野起個頭度 一訓落去就會撐住晒個頭  好痛架  個老闆幫我沖個頭 沖到d水都入晒隻耳仔倒都唔理架  呀軒:{你d水入左佢隻耳仔到啦}<<佢真搞野  哈哈~~電完個頭  返屋企果陣  唔知點解街D人狂望住我個頭??搞到我周身好唔自在

5

     

 

刊登時間︰ 2005-12-24 09:08 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

 






訪客留言 (返回 JESICA 的日誌)


小琪仔 於 2005-12-24 04:53 PM 發表:
做乜唔話我知你電左頭髮既??傾電話個陣都唔見你提起..頂....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我幾時冇同你講呀???我同你講過啦喎!!!係咪你唔記得炸???我記得仲係星期六果晚同你講過既  你唔好屈我啵  我寊揼狗你架下!!而家我蕉唔返果個法形師蕉果個爆頭  我自己蕉到唔似爆頭既!!!!心情有D差差地咁囉!
Posted at 2005-12-28 09:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



低z寶 於 2005-12-24 03:34 PM 發表:
哈哈~期待見你新髮型唷...
   仲有呀!~聖誕節快樂...
嘻!!!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我諗 到時返學果陣我唔可以放頭髮添  你唔係唔知 學校唔比電爆炸頭架啦  哎~~我蕉唔返法形師幫我蕉果個頭呀  我蕉得唔令既  好唔開心囉!!
you too啦!!!!!!!!!
Posted at 2005-12-28 09:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]