| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
|
|
小琪仔 於 2005-12-24 04:53 PM 發表:
做乜唔話我知你電左頭髮既??傾電話個陣都唔見你提起..頂....
|
網主回覆
我幾時冇同你講呀???我同你講過啦喎!!!係咪你唔記得炸???我記得仲係星期六果晚同你講過既 你唔好屈我啵 我寊揼狗你架下!!而家我蕉唔返果個法形師蕉果個爆頭 我自己蕉到唔似爆頭既!!!!心情有D差差地咁囉! Posted at 2005-12-28 09:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
低z寶 於 2005-12-24 03:34 PM 發表:
哈哈~期待見你新髮型唷...
仲有呀!~聖誕節快樂...
嘻!!!~
|
網主回覆
我諗 到時返學果陣我唔可以放頭髮添 你唔係唔知 學校唔比電爆炸頭架啦 哎~~我蕉唔返法形師幫我蕉果個頭呀 我蕉得唔令既 好唔開心囉!!
you too啦!!!!!!!!! Posted at 2005-12-28 09:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|