| «‹ December 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2006 年 2 月 1 日 星期三  |   |
年初一  |
|
返大陸啦~返大陸啦~ 回鄉拜年啦<<<哈哈 大家係咪覺得呢句台詞好熟呢 嘩~我覺得而家比以前冇咁熱鬧咯~靜左好鬼屎多 都冇乜新年氣氛既!!係咪我地大個左呢? D人又變到好曳 之前老羅同我講過狗係好忠心 當佢地就黎死果陣 佢地會哩埋死 目的都係唔想主人傷心 我同呀哥傾計果陣無意中提返陳年舊屎 我以前係一個虐待狂 成日虐待D狗 搞到D狗狗勁驚我 諗返真係覺得自己有少少變態 哇哈哈~~我仲好記得有隻狗比我嚇到黎家出走 點知呀哥同我講返 話係隻狗就黎死 佢哩埋左死炸 <<<嘻嘻!!!搞到我為左呢年事內疚左好耐添~而家知道左個真相 終於可以鬆一口氣咯!!
到夜晚果陣搵個FD周圍行下 但又驚比人打劫之類so好快就歸家 開頭我去左青梅竹馬果個男仔屋企坐下 佢丫媽見倒我都唔知幾咁開心 狂咁問野 佢又記得我5月生日喎 勁開心 我問佢點解會記得 原來佢記得我同佢個仔同年 唔怪得啦 跟住我個fd弟弟又叫左我出左去搵佢家車 點知我個fd又同一個男仔傾電話 搞到我好無奈 又無啦啦介紹我比佢個fd識 開頭同佢個吹得好開針架
點知果隻麻筆狗打電話黎 <<佢真係唔識趣架姐 原來佢打過我好多次架啦 見佢搵得我咁辛苦 未同佢吹兩咀囉 點知我姨丈好緊張問我:{係咪同男仔傾電話?}經過我一番解釋后.....佢又問我做乜唔帶埋麻筆狗返黎?吹完就同我個fd去左肥蟲間房打派 輸一隻派做1下掌上圧 如果輸10隻就相倍 〝豬乸剛〞無啦啦沖左入黎 我哩埋起門後面 等佢一(山)門果陣走出黎嚇佢一跳 哈哈~
佢本身唔玩架 點知佢一見倒我又話玩喎 〝豬乸剛〞講野真係好搞笑架 同佢D話題又好夾喎 <<新目標 aaaa......佢仲讚我講野幽默丫
其實佢都唔差架 哈哈〝貓頭欣〞勁低B丫 佢每打一隻派 就望我地一下 驚死我地兇佢 唔比佢打咁 但我成機打佢 其他人又打埋一份 好黑仔我一開波已經輸到落尾 D人好似show咁丫 嗚嗚~~有次我一隻都冇打過 佢地都差唔多win 我好想快d打幾隻咁就唔洗做相倍啦 點知〝豬乸剛〞叫其他人有咁大打咁大唔普比機會我出派 佢就黎要出HK啦咁係要玩殘佢啦 哎~我就係咁比佢地玩殘丫 做到我成身好鬼興唷 出晒汗 玩到好夜自散埸炸 好彩我地都全起隔離姐。
5

|
刊登時間︰ 2006-01-20 07:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
|
zuki 於 2006-02-02 11:32 PM 發表:
返完大陸lu~*睇你今次返去好似唔鍾好玩咁啵,,我就唔同啦!!哈哈~~我有一大班表哥表姐陪我玩呀>__<開心死!!!*
|
網主回覆
我未又係同你一諂出黎既 羨慕死人啦 = =" 咁係啦 你同佢地熟丫嗎 我又唔係同佢地好熟 話晒你地好似幾多年無見咁 可能多野講瓜 你開心未得囉 係呢!!!嫉左幾多MUCEL丫????哈哈 Posted at 2006-02-04 12:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
zuki 於 2006-01-21 03:37 PM 發表:
老如.其實呢一直以黎你同我講人地點睇我既時侯..
你問我會唔會唔開心?緊係會啦!
我相信我同阿芝都會因為呢d事唔開心..
下次你講呢d野既時侯,我好希望你會講多d你對我地呢立埸,
唔好講完其他人點諗就無左結尾!
因為我諗我同阿芝都好想聽聽你既感受?
究竟我地係咪真係咁?當人地睇到我地既不好時侯.
咁你又係咪真係咁睇到呢?
我地又係咪真係人地所講咁?
其實我覺得如果一個人既缺點唔係太過份既話,
盡量都去包容囉!
唔知點解次次你咁講完我都會好唔開心咁喊,
因為我真係有去改詔呢d問題.
如果下次真係出現呢d情況既時侯,
我想搞清楚人地係一時以氣用事咁講,定係成日同你反映我地既唔好?
又或者件事係咪真係好嚴重?
我唔知呀!但係有時講得太多都幾傷感情!
睇阿芝日記,睇黎佢都好似有d唔開心咁!
如果呢d缺點真係維持左好耐既話,你講比我地知都無乜所謂,
但如果只不過係呢排既事,你就同我地講,咁樣好似唔係咁好
可能都係因為近排發生左d事先會咁樣,又或者好多好多野!
我唔知你明唔明我咩意思,不過下次講呢d野既時侯.
最好搵多個人同你傾同唔同當時人反映好d,
起碼都仲有多個人認同你真係有呢個嚴重既缺點囉!
^_^不過都好多謝你講返呢d事,如果唔係一定個個都憎我!!
|
網主回覆
其實我聽完佢地咁講你 我覺得你都幾慘架 so我都係想提醒你唔好用咁眉方潯同人地相處 未必個個都會好似我咁痴線接受得倒架嗎 你唔係唔知我癲架嗎 哈哈~我就係知你一定會唔開心 唔通我想你以後咁多人唔鍾意你麼!!!咁我講出黎又傷到你 唔講又好似對你唔住咁 好無奈架我 點解靜係聽我既感受既 <<<<你咁講好似我對你好不滿咁啵!!!!!你唔好嚇我啦 咁講 會嚇親我架嗎 哇哈哈~~如果話當時搵埋你一齊同佢地對則 我諗:{佢地就唔會爆比我聽咯!!!} <<<果陣時可能我真係左加做人難呀 唔可以想像
 Posted at 2006-01-24 08:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
jayice 於 2006-01-21 12:03 AM 發表:
哈..你 日記都幾令呀...親晒你啦...!!
最錫你...啜淡先啦
|
網主回覆
嘩~好假喎!!!!!!!!!!<<<<<不過呢d說話夠襯晒你咯~你想錫我呀???你問詔我未先??自己又唔知自己口氣鬼死咁臭喎 擦左牙未架?哇哈哈~ Posted at 2006-01-24 08:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
jayice 於 2006-01-21 12:00 AM 發表:
我又來啦...!!!!e~~~做咩果度幫人改...叫我做jayive嫁....好樣衰呀..>"<
開心你啦...我咁好好""大嫁光林"""...我估你而家緊係度音音咀笑姐...
哈..好多謝你今日講左果樣野比我知..
但係我諗你應該信我....我唔係咁既人既黎呵?係嗎????
哈哈...難過既日子終於過左去啦..
你都唔洗話太擔心數學啦...放鬆d啦~
其實我都好緊張星期一派d卷呀>"<~
等我地2條支..一齊手拖手面對死亡(即係派卷)既來臨啦,,,!!!
有首歌...唔知你有冇印象聽我唱過...
和你挽手一同前行就有勇氣..雨得不驚...雨打不吹..
和你挽手一同前行就有勇氣~..可安全歸家去。
|
網主回覆
你點會咁好死又黎呀 你想報恩炸!!我邊有幫你臣名呀 係咪你睇錯炸 如果打錯你個名就唔會去倒你果個板架啵!!好似你樣衰多d囉 我冇錯啵 妖啦 你黎唔黎我都淫淫笑架啦 都唔關你既事 你估你真係咁大影響力麼 彈開啦 唔知醜 洗乜多謝喎 扮晒有禮貌咁 不過呢樣係你既專長黎既 哈哈~~你既一番安慰 多謝先 但而家都過去左咯 唔開心咁有少少既 呢首歌呀???????????好似冇聽過啵!!!!唔好意思。 Posted at 2006-01-23 08:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|