JESICA
暱稱: `:* JeZiCa °×`'
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« December 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
搞不清楚
謝謝你
我要撐下去!
你很討我厭!
這社會太現實了
文章分類
全部 (240)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
5D班
elvia
e碟
MSN 正式版本
msn即玩版
【屎忽皮】
女班長
小花
任揀MSN版本
求職
板主
美味DIY
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 240
留言總數: 163
今日人氣: 10
累積人氣: 11964
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2006 年 2 月 1 日  星期三   晴天
年初一 開心

      返大陸啦~返大陸啦~ 回鄉拜年啦<<<哈哈  大家係咪覺得呢句台詞好熟呢   嘩~我覺得而家比以前冇咁熱鬧咯~靜左好鬼屎多  都冇乜新年氣氛既!!係咪我地大個左呢?    D人又變到好曳   之前老羅同我講過狗係好忠心  當佢地就黎死果陣  佢地會哩埋死  目的都係唔想主人傷心  我同呀哥傾計果陣無意中提返陳年舊屎  我以前係一個虐待狂  成日虐待D狗  搞到D狗狗勁驚我  諗返真係覺得自己有少少變態  哇哈哈~~我仲好記得有隻狗比我嚇到黎家出走  點知呀哥同我講返  話係隻狗就黎死  佢哩埋左死炸  <<<嘻嘻!!!搞到我為左呢年事內疚左好耐添~而家知道左個真相  終於可以鬆一口氣咯!!

              到夜晚果陣搵個FD周圍行下  但又驚比人打劫之類so好快就歸家 開頭我去左青梅竹馬果個男仔屋企坐下  佢丫媽見倒我都唔知幾咁開心 狂咁問野 佢又記得我5月生日喎  勁開心  我問佢點解會記得  原來佢記得我同佢個仔同年  唔怪得啦  跟住我個fd弟弟又叫左我出左去搵佢家車  點知我個fd又同一個男仔傾電話  搞到我好無奈  又無啦啦介紹我比佢個fd識  開頭同佢個吹得好開針架  

      點知果隻麻筆狗打電話黎  <<佢真係唔識趣架姐  原來佢打過我好多次架啦  見佢搵得我咁辛苦  未同佢吹兩咀囉  點知我姨丈好緊張問我:{係咪同男仔傾電話?}經過我一番解釋后.....佢又問我做乜唔帶埋麻筆狗返黎?吹完就同我個fd去左肥蟲間房打派  輸一隻派做1下掌上圧   如果輸10隻就相倍  〝豬乸剛〞無啦啦沖左入黎  我哩埋起門後面 等佢一(山)門果陣走出黎嚇佢一跳  哈哈~

      佢本身唔玩架  點知佢一見倒我又話玩喎  〝豬乸剛〞講野真係好搞笑架  同佢D話題又好夾喎  <<新目標  aaaa......佢仲讚我講野幽默丫   其實佢都唔差架   哈哈〝貓頭欣〞勁低B丫 佢每打一隻派 就望我地一下  驚死我地兇佢  唔比佢打咁  但我成機打佢  其他人又打埋一份   好黑仔我一開波已經輸到落尾  D人好似show咁丫  嗚嗚~~有次我一隻都冇打過  佢地都差唔多win  我好想快d打幾隻咁就唔洗做相倍啦  點知〝豬乸剛〞叫其他人有咁大打咁大唔普比機會我出派  佢就黎要出HK啦咁係要玩殘佢啦 哎~我就係咁比佢地玩殘丫  做到我成身好鬼興唷 出晒汗  玩到好夜自散埸炸  好彩我地都全起隔離姐。

5

 

刊登時間︰ 2006-01-20 07:13 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 






訪客留言 (返回 JESICA 的日誌)


zuki 於 2006-02-02 11:32 PM 發表:
返完大陸lu~*睇你今次返去好似唔鍾好玩咁啵,,我就唔同啦!!哈哈~~我有一大班表哥表姐陪我玩呀>__<開心死!!!*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

      我未又係同你一諂出黎既     羨慕死人啦 = ="    咁係啦  你同佢地熟丫嗎  我又唔係同佢地好熟  話晒你地好似幾多年無見咁  可能多野講瓜   你開心未得囉   係呢!!!嫉左幾多MUCEL丫????哈哈 
Posted at 2006-02-04 12:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



zuki 於 2006-01-21 03:37 PM 發表:
老如.其實呢一直以黎你同我講人地點睇我既時侯.. 你問我會唔會唔開心?緊係會啦! 我相信我同阿芝都會因為呢d事唔開心.. 下次你講呢d野既時侯,我好希望你會講多d你對我地呢立埸, 唔好講完其他人點諗就無左結尾! 因為我諗我同阿芝都好想聽聽你既感受? 究竟我地係咪真係咁?當人地睇到我地既不好時侯. 咁你又係咪真係咁睇到呢? 我地又係咪真係人地所講咁? 其實我覺得如果一個人既缺點唔係太過份既話, 盡量都去包容囉! 唔知點解次次你咁講完我都會好唔開心咁喊, 因為我真係有去改詔呢d問題. 如果下次真係出現呢d情況既時侯, 我想搞清楚人地係一時以氣用事咁講,定係成日同你反映我地既唔好? 又或者件事係咪真係好嚴重? 我唔知呀!但係有時講得太多都幾傷感情! 睇阿芝日記,睇黎佢都好似有d唔開心咁! 如果呢d缺點真係維持左好耐既話,你講比我地知都無乜所謂, 但如果只不過係呢排既事,你就同我地講,咁樣好似唔係咁好 可能都係因為近排發生左d事先會咁樣,又或者好多好多野! 我唔知你明唔明我咩意思,不過下次講呢d野既時侯. 最好搵多個人同你傾同唔同當時人反映好d, 起碼都仲有多個人認同你真係有呢個嚴重既缺點囉! ^_^不過都好多謝你講返呢d事,如果唔係一定個個都憎我!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

   其實我聽完佢地咁講你  我覺得你都幾慘架  so我都係想提醒你唔好用咁眉方潯同人地相處  未必個個都會好似我咁痴線接受得倒架嗎  你唔係唔知我癲架嗎  哈哈~我就係知你一定會唔開心  唔通我想你以後咁多人唔鍾意你麼!!!咁我講出黎又傷到你  唔講又好似對你唔住咁  好無奈架我   點解靜係聽我既感受既  <<<<你咁講好似我對你好不滿咁啵!!!!!你唔好嚇我啦  咁講  會嚇親我架嗎  哇哈哈~~如果話當時搵埋你一齊同佢地對則  我諗:{佢地就唔會爆比我聽咯!!!}  <<<果陣時可能我真係左加做人難呀   唔可以想像
Posted at 2006-01-24 08:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jayice 於 2006-01-21 12:03 AM 發表:
哈..你 日記都幾令呀...親晒你啦...!! 最錫你...啜淡先啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘩~好假喎!!!!!!!!!!<<<<<不過呢d說話夠襯晒你咯~你想錫我呀???你問詔我未先??自己又唔知自己口氣鬼死咁臭喎  擦左牙未架?哇哈哈~
Posted at 2006-01-24 08:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jayice 於 2006-01-21 12:00 AM 發表:
我又來啦...!!!!e~~~做咩果度幫人改...叫我做jayive嫁....好樣衰呀..>"< 開心你啦...我咁好好""大嫁光林"""...我估你而家緊係度音音咀笑姐... 哈..好多謝你今日講左果樣野比我知.. 但係我諗你應該信我....我唔係咁既人既黎呵?係嗎???? 哈哈...難過既日子終於過左去啦.. 你都唔洗話太擔心數學啦...放鬆d啦~ 其實我都好緊張星期一派d卷呀>"<~ 等我地2條支..一齊手拖手面對死亡(即係派卷)既來臨啦,,,!!! 有首歌...唔知你有冇印象聽我唱過... 和你挽手一同前行就有勇氣..雨得不驚...雨打不吹.. 和你挽手一同前行就有勇氣~..可安全歸家去。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

   你點會咁好死又黎呀  你想報恩炸!!我邊有幫你臣名呀  係咪你睇錯炸   如果打錯你個名就唔會去倒你果個板架啵!!好似你樣衰多d囉  我冇錯啵  妖啦  你黎唔黎我都淫淫笑架啦  都唔關你既事  你估你真係咁大影響力麼  彈開啦  唔知醜  洗乜多謝喎   扮晒有禮貌咁  不過呢樣係你既專長黎既  哈哈~~你既一番安慰  多謝先  但而家都過去左咯  唔開心咁有少少既   呢首歌呀???????????好似冇聽過啵!!!!唔好意思。
Posted at 2006-01-23 08:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]