落左火車之後 ......見倒人山人海 排長龍 差D嚇到暈咁制 因為好鬼驚要過關過好耐 我地幾咁辛苦左串加插先至行到好前炸 如果唔係實排到夜晚都未過倒 又熱又累 嘩~勁似同人地玩紅綠燈GAME 行行吓有班龜話要停 我諗應該會周家車會失散so我話過左關call對方啦 有d人好蠢架 見倒有位又唔識插入去 你知架啦 都唔知幾時紅燈架嗎 一到左紅燈想旭都冇得你旭丫 幾經辛苦先轉到上去停車埸 點知隻龜大大聲話停 起我隔離D人就嘈 頂∼就差一秒就可以沖過去架啦 咁都唔比過 都唔知要等幾耐先得架?? 果D人勁似跑馬拉松咁 D龜龜叫我地準備開跑 連D呀伯都著短褲短衫擺埋個開跑姿勢添丫 真係搞野啦 哈哈~ 我見倒好多人起回鄉証果邊都用ID機過架 勁快呀 點解佢地會有既??我都想有一張 咁就唔洗排餐死啦 又要填錶麻鬼煩 到我果陣 隻龜指住我D頭髮 我以為佢話我D頭髮亂 so未撥下囉 原來隻龜龜覺得我唔似回鄉証張相 叫我撥開d頭髮比佢認人炸 等我以為佢做乜咁好死添 哇哈哈~~
搭巴士果陣仲樣衰呀 架BUS有對位坐既 我不嬲都唔綁安全帶架嗎 個司機無啦啦急殺制 搞到我成個人炮起對面果個女仔度 搞到我幾咁尷尬
1