今日因為比家車拉晒D被 搞到我凍醒左 又訓唔返 咁未索性睇小說囉 呢本豬超好睇 過左冇幾耐其他人都起埋身添 佢地去黃大仙飲茶 順便拜埋神 我又唔會拜果D野既 去到又係得個悶字 又順便探埋叔公叔婆 佢地<<<呢兩位講野好幽默架 真搞野 家車問我去唔去 我話 如果細佬去既話 咁我未唔去囉 因為我仲有兩篇日記仲未打丫嗎 細佬唔出雞 我邊有電腦用喎!!!!!哎~打完日記悶到我秋根丫 又要挨杯面 6點幾果陣 我出左門口突然殘廢芝打黎 我仲以為家車打返黎添 SO沖返去聽個電話 我問佢邢家雞市仲有冇菜賣??佢丫媽唔知聽錯左D乜 跟住佢丫媽叫我去佢屋企食飯 反正都係得自己一個食 不如上去食 雖然有D尷尬 但佢丫媽有時又會挾D餸比我食 果種感覺好溫馨 我丫媽都未試過挾過餸比我 今晚餐晚食得真係好開心
2