| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 2 月 7 日 星期二  |   |
▉]].. 辣辣壽屍邊個食?,,**  |
|
琴晚5條友駁電話一齊傾出街食sushi既野 嘩~都未試過咁多人一齊傾計架 哈哈~勁佚街市賣菜咁嘈丫 都分唔清邊個打邊個!!!嘩~歷史以來我地係第一次咁人齊出街炸 so大家都好緊張 緊張到訓唔著 仲要早起身果隻添!!我地第一站就係去太子BB店食壽C 我地首先食飽先玩GAME 我地玩(傾 KONG CAN KONG )輸左果個就要食辣辣壽屍 又會咁黑仔既一開波我係咁狂輸 差D食死我丫 不過果隻〝架妹〞都唔差架啵 輸得都同我差唔多 好彩有呢條友陪姐 如果唔係魚爆架咯~
〝老羅〞同埋〝殘廢芝〞最勁架 一舊都冇食過 最尾果陣佢地話換左GAME 諗住唔洗再輸啦 點知又係輸 仲要果舊壽屍又多wasabi喎 果陣又好飽 食到我勁想嘔出黎 真係好難頂 點解我地咁死蠢 D壽C食埋D飯呢??搞到食到咁飽 又話如果唔食D飯要罰錢 原來都唔係 昆人既 早知食餸唔食飯啦 食完咁係周圍行下街消化下啦 我地去左花園街行 我同架妹行過去睇果D褲 其他人就行去第二道睇野 果個老闆問:{你地邊個想買?} 我就冇出聲 但架妹就望住個老板 好似暗示話比人聽佢買咁 跟住個老板:{吓~你呀!!}
果陣我聽倒個老板咁講野之後狂咁笑 架妹就好尷尬咁唔知點 之後我地行左去一個商埸 我昆佢話佢個頭有鼻屎 嚇到佢即卡拎左塊鏡黎照 哇哈哈~ 其他見我狂咁笑問我咩事?我答佢地:{架妹唔記得帶蕉蕉頭 so佢廖D鼻屎黎蕉頭 我見倒佢個頭好多鼻屎丫!} 跟住個個都扮驚左佢 哈哈....落電梯果陣無啦啦又撞倒殘廢青 嘩~呢條友就勁啦 一拖3丫 之後我地大大聲咁喔..喔...喔... 搞到成全埸既蕉點 丫皮就驚菁菁咁走左 哈哈
最後一站我地就係去左影貼紙相 5條友一齊影勁迫丫 影完之後殘廢芝叫我去cut相相 就係呢個時侯〝架妹〞話肚痛 咁未陪佢去廁所囉 佢就過我去 但我出返黎果陣又唔見佢 so未起入面等埋佢一齊先走囉 心諗:{d人都出晒黎啦 靜返一格廁所未開 即係呢一格係佢啦 我又望倒果格廁所果女人著果對鞋唔係佢既 先至出返去炸]點知原來佢起廁所門口等我 我地分完相之後就各自歸家了。
3

|
刊登時間︰ 2006-02-08 03:49 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|