成班人起走廊度溫豬 溫溫下 肚痛 咁未去toilet 突然起課室傅出d拉橩聲 心諗:{唔通開考?嚇到我即卡跑返班房}原來真係開考 好彩走得快 如果唔係實死得人多咯 今日D數學都幾難下 有題4分架 本身已經諗到點做架啦 但做做下孑又覺得好似唔係咁做 so擦左 臨最尾諗諗下又覺得係咁做 想寫返 曾蛇就起呢個時刻:(夠鍾!!請各位同學停筆) 人地已經緊張架嗎 D miss/丫蛇好鬼鍾意起最後5分鍾話:{仲靜返5分鍾} <<冇心臟病都比佢嚇到有啦 不過無論考到點都好啦 點都要relex下
放左學我地齊齊去銀行整戶口 等我排隊排得咁辛苦佢先之話我個住址証明過左期 頂~激死 丫麗聽人地講話菁衣果間整倒 so去左整 整完之後去左荃灣買褲 行左成日都買唔倒果d褲 丫皮無啦啦又話好想食(load面) load面姨姨問:{咦~丫妹你地住邊架?我都未見過你呢間學校既校服}跟住我:{我上次都有黎過幫襯你架!}load麵姨姨:(係咩?嗯... 我冇乜印象) 佢地幾個就揀面 面我就行左去對面睇手飾 load麵姨姨突然唔見左我 就問:{咦~你個fd唔見左既 唔通佢嬲左我唔記得左佢黎過?} 死人丫皮玩人地話 係呀!! 之後睇完返過去 load麵姨姨無啦啦叫我唔好嬲 我都唔知發生咩事 最尾同load麵姨姨say閉閉咯 <<load麵姨姨真係搞笑 我都未見過賣野D人咁好傾既 下次去實再幫襯返去 哈哈...
5