哎~之前果10幾日唔知做咩上唔倒日記板 好低能 去人地屋企部腦又上倒 本黎有好多野打既 搞到d野都欄凍晒唔想打返 下一年會好慘 因為換左校長連d制度都換埋 本身冇記大過架嗎 而家又有返 仲要搞埋d低能野 科科都要默書 <<邊有咁多時間呀!? D暑期作業又唔識做 聽留堂架啦 制度多多 好似『女王的室』咁恐怖 好得人驚
2