今朝鬼死都冇咁早起身 4點都起左身 哎~可能驚遲到比人罰 以前返開8點半架嗎 而家提早15分鍾 又要企操埸聽佢訓話 熱到死 人地個頭天生金色架嗎 又唔信 仲要迫人地染返 超 低能 班房又鬼死咁高 行5屠 又上又落 熱到痴媽根 男班主任又嚴 有時講下笑都要鬧既 <<<比佢教書實悶死 頂~無啦啦又話打電話家訪 人地其他班又唔洗 得我地班要 好慘!!!
3